Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
PowerReiner schreef:Ik was laatst in Amsterdam en heb op Zeeburg geparkeerd op P+R. Ik kwam om 2 uur snachts terug en kon alsnog 19 euro aftikken bovenop de 5 die we al betaald hadden. P+R werkt niet door de nacht.
Als je alleen overdag gaat werkt het fantastisch
Die tram rijdt regelmatig en je bent zo in het centrum. Lente schreef:PowerReiner schreef:Ik was laatst in Amsterdam en heb op Zeeburg geparkeerd op P+R. Ik kwam om 2 uur snachts terug en kon alsnog 19 euro aftikken bovenop de 5 die we al betaald hadden. P+R werkt niet door de nacht.
Als je alleen overdag gaat werkt het fantastisch
P+R Bos en Lommer werkt door de nacht heen hoor! Heb je wel op de goede manier betaald?

Shadow0 schreef:PowerReiner, het moet in theorie kunnen, maar gebruiksvriendelijkheid is geloof ik geen overweging geweest bij het ontwerp: "s Nachts rijden er nachtbussen. U moet dan een nachtbuskaart bij de chauffeur kopen of met uw eigen OV-chipkaart inchecken. Daarvoor moet u wel het gratis reisproduct “nachtbus saldo” op uw ov-chipkaart geladen hebben. Dit product is verkrijgbaar bij GVB Tickets&Info locaties en de gele ophaal- en oplaadautomaten in Amsterdam. "![]()
.