Hee, Ik en mijn pws partner Anna zoeken iemand in de regio Utrecht die voor ons een zadeldrukmeting wilt doen. Dit houdt in dat de druk onder het zadel op de rug van het paard wordt gemeten. Het onderzoek vindt plaats in Nijkerk, zo'n zadeldrukmeting kost geld en wij betalen dat zelf. U hoeft alleen maar ons proefkonijn te zijn. Het zou ons enorm helpen met oms onderzoek omdat het paard dat wij eigenlijk zouden gebruiken kreupel is. U dient zelf uw paard, zadel en hoofdstel mee te nemen. Dit onderzoek zal plaatsvinden op 27 augustus overdag. Alvast heel erg bedankt!
Xx Anna en Marieke
44Myrthe44
Geplaatst: 13-08-15 13:18
X
Laatst bijgewerkt door 44Myrthe44 op 04-11-25 00:17, in het totaal 1 keer bewerkt
xAnnouk
Geplaatst: 13-08-15 13:22
44Myrthe44 schreef:
Pws?
Profielwerkstuk. Heeft te maken met school. Misschien kan ts dat nog een beetje uitleggen, waarvoor het precies
Ik zou op zich wel slachtoffer willen zijn, maar dan zouden jullie wel aan huis moeten komen in Zwolle. Echter heb ik dan wel meerdere paarden beschikbaar voor een meting en heb je dus meer waarden.
Maar je moet er wel rekening mee houden dat er meerdere rollen mee spelen. Zo heb je de rijkunsten van de ruiter, kan de ruiter goed doorzitten (wat versta je onder goed) hoe zijn de lichtrij vaardigheden etc. Dan heb je ook nog met het paard te maken. Bijvoorbeeld een westrenpaard heeft vaak relaxtere gangen waardoor je bijna zit als een stoel (dit is ook het geval bij gangenpaarden in de tolt bijvoorbeeld) hierbij zal de druk weer anders liggen als bij een spring paard. Is het alleen het geval bij dit paard of bij meerdere paarden? ( om een kwalitatief onderzoek te doen heb je meerdere paarden nodig, het liefst meer dan 200 als ik het goed zeg, maar daar kom je niet aan)
Misschien is het handiger om bij de zaak te vragen of hij vaker deze metingen doet en of hij de resultaten heeft. Dat scheelt jullie kosten en moeite.