Hogedrukreiniger (auto wassen)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Togechick

Hogedrukreiniger (auto wassen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-15 11:14

Dit is misschien niet het meest geschikte forum om dit te vragen, maar ik ga het toch proberen.

Binnenkort is mijn vriend jarig, dus ik ben op zoek naar een cadeau. Wat hij leuk vindt:
- Gadgets
- Auto wassen (maar dan ook echt in een 300-stappenplan met kleien, voorwax, nawax, speciale sprays voor velgen, vliegen, hydrofieldoeken enz.) Hij is vrij fanatiek :+

Nou gaan we in september (op zijn verjaardag *\o/* ) verhuizen van een appartement naar een huis. Tot nu toe moest hij altijd naar zo'n wasgarage om zijn auto te kunnen wassen, maar straks hebben we een tuin en een oprit en garage, dus ik dacht dat het misschien leuk was om een hogedrukreiniger te geven zodat hij de auto aan huis kan wassen.
Maar welke hogedrukreiniger is geschikt? Ik weet er natuurlijk helemaal niks van, er is wel een forum specifiek voor mannen die graag hun auto's wassen, maar daar zit mijn vriend dus op dus daar durf ik het niet te vragen -O- Ik lees iets over Nilfisk? Maar daar zijn vrij veel varianten van.

Iemand hier ervaring met hogedrukreinigers? Of tips? En hoe sluit je zo'n ding aan, gewoon waterleiding water of heb je daar weer een apart gadget voor nodig? Ik zou het jammer vinden als ik hem iets geef wat hij niet kan gebruiken omdat we eerst iets anders moeten kopen..