Werkblad keuken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

millennium

Werkblad keuken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-15 07:01

Dag bokkers!

Op dit moment zijn wij in de voorbereidende / oriënterende fase wat betreft de verbouwing van onze keuken. Nu zitten wij erg in dubio over het werkblad van onze keuken: wel of geen hout. In principe lijkt het ons erg mooi, echter zijn we bang dat het mooie er snel van af is en dat het een behoorlijk bewerkelijk materiaal is.

Wellicht bokkers met ervaring? Hoor het graag! :D

_Marinke_

Re: Werkblad keuken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 14:53

Mijn ouders hebben ook een houten werkblad, niets mis mee! Een erg mooi werkblad en er is verder ook geen slijtage te zien o.i.d. en denk dat ze hem nu al ruim 10 jaar hebben. Alleen volgens mij is het wel afhankelijk van de kwaliteit en de afwerking hoe snel je slijtage gaat zien en of ie ook goed waterafstotend is e.d.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 22:14

Houtwerk Hattem maakt al een jaartje of veertig houten keukens, ook vaak met houten blad, zal dus goed kunnen. Wel deskundig advies inwinnen omtrent afwerking.

playboysches

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 15:09

Wij hebben een houten werkblad in de keuken in ons nieuwe huis. Keuken is 7 jaar oud maar het blad is echt op. Is verkleurd door de zon en er zitten allemaal vlekken in.

Ik wilde eerst ook altijd een houten blad in de keuken, maar ben toch wel heel erg blij nu dat we dat niet hebben gekozen voor onze nieuwe keuken.

Nou is deze hele keuken van 7 jaar oud niet veel soeps meer, dus kwalitatief is de hele keuken gewoon slecht. Maarja het gaat hier dan ook om een goedkope keukenconcurrent keuken.