Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Monica72 schreef:Dat je nu toevallig op een vrouw valt wil niet zeggen dat je altijd op het zelfde geslacht valt er is ook nog steeds zoiets als bisexueel
Maak je niet te druk over wat anderen denken zolang jezelf gelukkig bent dat is het belangrijkst.
vanspeijk schreef:Verder zou ik proberen om iig naar buiten rust en zelfvertrouwen uit te stralen. Fake it 'till you make it is op zelfvertrouwen van toepassing! Te lui om ff te zoeken maar is volgens mij wel bewezen.
En in het openbaar hand vasthouden enzo... niks van andere mensen aantrekken en gewoon doen. Ik zie wel eens stelletjes lopen en nog nooit iemand er raar van zien opkijken, laat staan commentaar leveren. Qua familie en vrienden is het misschien lastiger, misschien ook niet, dat hangt van hun opvattingen af.
Veel succes in ieder geval, het komt vast goed!
Foaly schreef:vanspeijk schreef:Verder zou ik proberen om iig naar buiten rust en zelfvertrouwen uit te stralen. Fake it 'till you make it is op zelfvertrouwen van toepassing! Te lui om ff te zoeken maar is volgens mij wel bewezen.
En in het openbaar hand vasthouden enzo... niks van andere mensen aantrekken en gewoon doen. Ik zie wel eens stelletjes lopen en nog nooit iemand er raar van zien opkijken, laat staan commentaar leveren. Qua familie en vrienden is het misschien lastiger, misschien ook niet, dat hangt van hun opvattingen af.
Veel succes in ieder geval, het komt vast goed!
Dat ligt er natuurlijk wel aan waar je woont... ik kan me zo voorstellen dat het in de Randstad minder opvallend is als je als twee meiden hand in hand over straat loopt dan wanneer je bv. in Staphorst woont![]()

Er wordt ook niet massaal verteld dat je 'hetero' bent. Accepteer het eerst zelf en neem je vriendin gewoon mee.
als jij maar gelukkig bent toch! En het verliefd zijn in het openbaar moet denk ik even wennen, ik had dat met mijn eerst vriendje ook. Durfde ook geen handjes vast te houden of een kusje te geven. Dit is toch ook weer nieuw en je voelt je er nog niet 100% comfortabel mee, dus begrijpelijk toch? 
(maar dat zijn hetero's even goed hoor
)