Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:U sluit een schriftelijke koopovereenkomst als u uw handtekening zet. Bijvoorbeeld onder een bestelling. Hieronder staat een voorbeeld.
Voorbeeld
U bent in een winkel en u wilt een bank kopen. De bank is niet op voorraad en de winkel moet de bank voor u bestellen. U gaat naar een verkoper en hij vult een formulier in voor de bestelling. Daarop zet u uw handtekening. Dan hebt u al een overeenkomst gesloten. Hier kunt u niet zomaar vanaf.
Let op: U kunt ook mondeling iets bestellen, dus zonder een handtekening. Vaak zal de verkoper u laten tekenen vanwege het bewijs. U en de verkoper kunnen dan gemakkelijk bewijzen dat er een overeenkomst is. Denk dus altijd goed na voordat u iets koopt! Ook als de verkoper zegt dat u vandaag een heel mooie korting krijgt.
luffwinny schreef:Er is niks getekend , de kleur is ook niet speciaal voor mij besteld maar ze had de kleur niet op vooraard. Ik heb een foundation gekregen van iemand vandaar dat het niet meer nodig is , ik vind na 1,5 maand een keer wat laten horen erg laat terwijl de afspraak een week was .

)
dus vergeten nieuwe te kopen doe ik nooit, en dan schiet me dus ook wel weer te binnen dat ik nieuwe besteld had.