Ik heb mijn laptop nu al ruim 2 jaar, en hij heeft altijd wel een beetje raar gedaan maar het heeft inmiddels zijn hoogtepunt bereikt en ik ben het nu wel echt zat.
Ik hoop dat ik het een beetje goed uitleg.Soms als ik op het volume icoontje op mijn scherm druk, krijg ik toetsenbord taal-opties ipv van dat ik het volume kan veranderen. Nou goed, irritant maar prima mee te leven. Maar als dat gefixt kan worden ben ik voor.
Inmiddels stopt youtube ermee als ik een tijdje een video open laat staan, maar wel op pauze. De video laadt wel, maar start vervolgens niet. Inmiddels wil mijn youtube tab op chrome niet meer dicht. Gisteren liep chrome tot 3 keer toe vast en was de enige manier om de computer weer aan het functioneren te krijgen door de uit-knop vast te houden zodat die uitging. Computer paar keer opnieuw opgestart, geen resultaat todat hij het "ineens" wel deed. Vanmorgen ging het 2 uur lang goed, nu niet meer. Audio icoon kapt er weer mee en youtube is vastgelopen. Software wil niet meer opstarten en spotify laadt nu al minstens een uur zonder resultaat.
Heb al eerder op onverklaarbare wijze gehad dat games niet op wilde starten, terwijl dat op een andere laptop geen problemen gaf. Beide windows 7, dus daar lag het niet aan.
Heb een HP laptop, uit 2013, en ik snap niet wat er mis gaat
Ik ga waarschijnlijk wel binnenkort een vaste PC aanschaffen, maar wilde deze graag bij mijn vader neerzetten (ouders gescheiden). Dus ik heb liever dat deze het gewoon weer naar behoren gaat doen.