ze kosten in de vs gemiddeld 70$,als ik uitreken via de belgische taks-en belastingssite wat ik uiteindelijk zou moeten betalen voor 1 paar schoen thuisgeleverd,kome ik over de 120 euro uit.....
wat ik dus ongelooflijk veel vind in vergelijking met de oorspronkelijke prijs.
(ok,de verzending,wat ergens 25-30$ zou moeten zijn,komt er zowiezo bij,maar inklaringskosten,taksen,btw,.....maakt het nog zoveel duurder natuurlijk)
zijn er mensen die weten of er goedkopere manieren bestaan om ze hier te krijgen?
ik mailde reeds het bedrijf of ze bv geen factuur met minder erop erbij willen doen,maar dat willen ze niet (
je kan maar proberen,als je iets uit china besteld doen ze dat zo goed als altijd)ik ken ook helemaal niemand die bv die richting uitgaat en ze voor me kan meenemen.
kan het bv een optie zijn dat iemand ze in de vs opgestuurd krijgt en die dan als particulier naar me toe stuurt?of werkt zoiets niet?(want als dat bv zou werken,denk ik dat ik er direct 2 paar laat komen,dan zijn de verzendkosten ook al wat minder in vergelijking met de prijs)
of zijn er nog andere optie's?
http://www.baitfootwear.com/
het gaat over bovenstaand schoenmerk trouwens,prachtig,veel schoenen met 'lagere hakken',en helemaal vintage
bv familielid (maar goed, ook dan kan het zijn dat je kosten erover moet betalen natuurlijk). Bedrijf zal er als het goed is niet aan mee werken. Daarnaast is de douane ook niet van gisteren en als het vanuit het bedrijf is verstuurd dat echt niet op zal vatten als geschenk