2 vliegtuigen vliegen in op Twin Towers, New York City

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:21

ja, tuurlijk!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:21

ja Amerika is natuurlijk wel een mactig land dus duie pakken ze goed aan ,wat een eikel die dit doen
de mensen die erin zitten zijn onschuldige burgers

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:23

ze hebben het allemaal wel goed voorbereid!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:23

Voor zover men nu weet en dat is vrij zeker, zijn er geen NL'se toestellen betrokken bij deze toestand.

We zijn hier op bokt omdat het de enige site is die het nog doet, men wil ook info.
Laten we niet paniekerig gaan doen, maar elkaar gewoon op de hoogte houden.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:23

Ik kom net thuis en hoorde net over deze afschuwelijk ramp. ik heb nu de TV aanstaan en ik vind het echt vreselijk.
Frusty Boos! Frusty Ik heb zelf zo'n anderhalf jaar geleden nog boven op het World Trade Centre gestaan. Alles staat daar boven op elkaar...

Een vriend van ons is nu in Amerika aan het trekken... Ik hoop maar dat wel snel iets van hem horen dat hij in orde is... Scheve mond\

Ik snap niet dat er mensen zijn die dit willen veroorzaken. Boos! Frusty Boos!

En dan die mensen die de straat op gaan om te feesten ik kan er met mijn pet niet bij...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: mickey op 2001-09-11 17:25 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:25

Hier zijn echt geen woorden voor.

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:26

_________________
Afbeelding
Muuuuhhhhh.....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorine_81 op 2001-11-14 21:45 ]</font>

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:27

Voor diegene die nu pas op bokt komen. Dit bericht staat momenteel op planet internet.
De Verenigde Staten is dinsdagnamiddag (dinsdagochtend lokale tijd) het slachtoffer geworden van een golf van terroristische aanslagen. Het begon met een dubbele kamikaze-aanslag op het World Trade Center. Daarna volgde een derde vliegtuigaanslag op het Pentagon. Amper ene paar minuten later werd het Witte Huis geëvacueerd. Volgens Belga zijn er in totaal al duizenden doden. Blijkbaar is er niet alleen op het World Trade Center een aanslag gepleegd. Iets later crashte ook een vliegtuig op het Pentagon, het Amerikaans ministerie van Defensie in Washington. Het Pentagon staat in brand. Ondertussen is ook het Witte Huis geëvacueerd. Dat gebeurde nadat er een "geloofwaardige terroristische bedreiging" binnengelopen was. De drie aanslagen gebeurden met gekaapte vliegtuigen van United Airlines. Volgens geruchten zijn er in totaal zeven vliegtuigen gekaapt. Vier ervan zouden dus nog rondvliegen. Alle luchthavens in de Verenigde Staten zijn gesloten. Het luchtverkeer is slilgelegd. Ook alle bruggen en tunnels zijn afgesloten. De toestand is erg chaotisch

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:27

er is weeer een neergestort
in pensselvenia ofzoiets

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:27

dat is toch niet normaal dat die palesteinen gaan staan feesten, weet mijn buurman is ook palestein maar als ik maar zie dat die feest is hij het haasje met mij!!!!!!!!!!!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:28

sorry dak het zeg: paasei!!!!!!!!
Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:28

Nog een foto van de website van CNN

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:28

American Airlines mist een 767 en een 757, deze zijn of waren dus betrokken.

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:30

volgens zeggen zijn er 7 vliegtuigen gekaapt en vliegen er dus nog 4 rond!!!!!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:32

ja maar er zijn ook palesteinen die in andere landen woonen krijgen die nu niet van iets: he laten we dat ook gaan doen???
wie weet datr?

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:34

Citaat:
Op 2001-09-11 17:28, schreef Sunnylover:
sorry dak het zeg: paasei!!!!!!!!
Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig



Sorry hoor, maar niet elke palestijn is zo! Er zijn ook normale mensen zo DOM, (ik vind die lui in elk geval gewoon DOM) en er zijn palestijnen die niet zo dom zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:34

Volkskrant:

Maatregelen in Nederland

De Amsterdamse politie heeft in verband met de aanslagen in de Verenigde Staten 'maatregelen' genomen om potentiële Amerikaanse doelen in de stad te beschermen. Waar die maatregelen uit bestaan wil een woordvoerder niet zeggen.

Onder mogelijke doelen voor anti-Amerikaanse aanslagen bevindt zich het consulaat van de Verenigde Staten bij het Museumplein in Amsterdam.

De Tweede Kamer heeft alle beraadslagingen opgeschort tot aan het begin van de avond. Parlementariërs toonden zich geschokt over de gebeurtenissen.

Vier vliegtuigen die vanaf Schiphol op weg waren naar de Verenigde Staten zijn teruggekeerd. Al het vliegverkeer boven de Verenigde Staten is stilgelegd.

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:36

ik zit hier toch wel met een brok in mijn keel, een angstig gevoel, niet fijn om op de hoogte te zijn van dingen die zo een impact hebben en nog zullen hebben op de wereldgeschiedenis. Maar je ervan afsluiten helpt niet dus op zoek naar info..
Geen tv of radio in de buurt. Op internet zijn alle sites slecht bereikbaar. Gelukkig zijn er bokkers die andere bokkers op de hoogte houden. Dank daarvoor, en please continue.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41667
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:36

[edit]Dit was dus reactie op Sundancer[/edit]
Tuurlijk.. Laten we 'even' een vliegtuig kapen...

Maar hoe komen jullie er bij dat hier palestijnen achter komen? IMO is er nog niets concereet bekent over wie hier achter zit.

BTW dit heeft niks met 'dom' te maken maar alles met cultuur, indoctrinatie en normen en waarden..
_________________
"It never hurts to help" -- Eek the Cat

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-09-11 17:38 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:37

Palestijnen weet ik niet, Taliban vind ik wel errug eng.

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:37

De Taliban uit Afghanistan wordt nu ook steeds vaker genoemd als brein achter deze ellende.

Er is een tekort aan bloed ontstaan omdat er zoveel gewonden zijn. Gezonde mensen staan in de rij om bloed te doneren.

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:38

Bart er zijn wel palestijnen die feest vieren, dar kun je natuurlijk wel een hekel aan hebben!

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:39

Ze zeggen dat er ook al een KLM-toestel gekaapt is. Vindt het nu toch wel erg eng. Scheve mond\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:40

Dit zit zo vernuftig in elkaar, dit is zo huge. Het is eigenlijk onvoorstelbaar dat dit nooit in de gaten heeft kunnen lopen, alles wordt gezien in de wereld (ook bokt.nl).
Dit kan natuurlijk niet zomaar. het simpelste was: vliegleiding omleiden en het vliegtuig besturen.
Elke simulator staat op inet namelijk.

Er wordt gesproken over Taliban, Bin Ladin, of Khadaffi. de PLO heeft er dus niks mee te maken.

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 17:41

Er wordt gevreesd dat de nu nog rondvliegende gekaapte vliegtuigen aanslagen zullen plegen op de westkust, die nu pas ontwaakt!