Paar dagen geleden ge-upgrade naar Windows 10 en sindsdien als ik even wat anders ga doen en daarna weer terugkom bij mijn laptop, is het beeldscherm zwart (op slapen gesprongen zeg maar) en komt niet meer tot leven....
Normaal drukte ik gewoon op Enter en dan kon ik weer verder maar nu reageert hij nergens op (zover ik geprobeerd heb) en moet ik uiteindelijk dan maar de Power knop een poosje ingedrukt houden om hem uit te zetten. En dan weer opnieuw opstarten. Maarja dat kan ook de bedoeling niet zijn.
Zitten zoeken in de instellingen en alle automatische uitschakel opties op "nooit" gezet. Dat werkt, alleen nu blijft het scherm natuurlijk altijd aan staan en ik heb liever dat hij wel op zwart gaat als ik een 10 minuten weg ben ofzo. En dat hij dan gewoon weer verder gaat als ik op Enter druk.
Dus nu doe ik dan maar de klep dicht als ik even wat anders ga doen. Maarja dan heb ik dus nog steeds dat gemuts dat hij bij het open doen van de klep niet automatisch opstart en ook niet als ik op wat toetsen druk.
Ik kan nergens iets van een instelling vinden die bepaalt dat hij weer gewoon tot leven moet komen uit de slaap (of sluimer) stand
Wat mis ik hier nu
Iemand een oplossing *duimt* misschien?Het is een HP Pavilion van nog geen jaar oud. Voor upgrade naar Windows 10 deed hij het dus prima maar blijkbaar zijn er instellingen veranderd....

.