Leuke ideeën voor abrahamcollega

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Riddershow

Leuke ideeën voor abrahamcollega

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-15 09:29

Mijn collega wordt binnenkort 50 en dan willen we het uiteraard hier leuk aankleden.

Ik ben eigenlijk op zoek naar nog leuke ideeën naast de gewone abraham pop en 50-postertjes... Mijn collega kan tegen een stootje en dat moet ook wel gezien hij nog wat te goed heeft }:)

Hij krijgt al van mij een plank en wat spijkers kado, zodat hij alvast kan beginnen met zijn doodskist }:0

Anoniem

Re: Leuke ideeën voor abrahamcollega

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 09:54

Ik mag denk ik wel eerlijk antwoorden he?
Een plank en spijkers voor een doodskist lijkt me absoluut NIET leuk, maar bijzonder grof. (en kan ontzettend lomp en pijnlijk zijn, als je niet alle privedingetjes van collega's weet...) Beetje plagen met een leeftijd is wat mij betreft echt wat anders dan lomp doen.

LEUK op collega-niveau ligt voor mij echt heel veel meer in de sfeer van een mooie bos bloemen, of een lief cadeautje waarvoor iedereen iets ingelegd heeft.

Ik vind een Abrahampop al echt iets voor thuis, maar ik weet niet hoe ontzettend close jullie met alle collega's zijn? Ik vind je plannen nogal 'groot' zeg maar.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 10:00

Tja of het te grof is kan de TS beter zelf inschatten denk ik zo, en te groot, tja ik weet niet hoe de relatie onderling is bij TS op het werk.... Dus kan alleen even creatief nadenken over wat mogelijk zou zijn.

Rollator... zodat hij alvast kan oefenen, een lidmaatschap van de plaatselijke bingo of klaverjas vereniging, geraniums zodat hij daar achter kan gaan zitten, ...

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 10:03

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 11:27