Ik was met mijn vader op weg naar het strand. Ik voelde mij weer wat beter na mijn neusoperatie dus dacht lekker relaxen op het strand!
Waren op 5 minuten van het strand. Het was natuurlijk erg druk op de weg.
Ik reed ruim achter mijn voorganger zo een 50km per uur. Er was een ander ongeluk gebeurt en ik kijk 1 seconden opzij... Ik kijk weer terug en toen stond het stil!
Ik kon nooit meer op tijd remmen en klapte er boven op.
Airbags uit en andere auto stond op andere baan dus best flinke klap!
Gelukkig waren we er al snel achter dat we lichamelijk weinig ernstigs hadden vooral erg geschrokken.
Politie kwam al snel en er werd ambulance opgeroepen omdat de airbags uitgeklapt waren. Ik riep nog is nergens voor nodig! Maar kwamen toch.
Auto waarschijnlijk total loss en die andere ook al lijkt die op de foto weinig schade te hebben. Achter deuren gaan niet meer open.
Dat regelt de verzekering verder maar mijne was uiteraard niet all risk verzekerd...
Wou even me verhaal kwijt! Erg geschrokken en beurs en dat zal morgen nog wel erger zijn.
Gelukkig had hij een trekhaak die de ergste klap heeft opgevangen!
Mijn arme autootje! En mijn arme papa! Voel me erg schuldig ook al is het een ongeluk.

Foutjes en ongelukken gebeuren nou eenmaal, en de grote schade is gelukkig alleen maar aan de auto's.
maar kon gelukkig net op tijd de berm in duiken, anders waren er wel wat gewonden gevallen.