Ik ben in januari overgestapt van online.nl naar Kpn,omdat online toen nog geen interactieve tv aanbood.
Ik heb het premium pakket genomen wat toen in de aanbieding was voor 35 euro per maand.
Bellen,interactieve tv en internet.
Na 6 maanden liep de aanbieding af en kon ik het premium pakket laten omzetten naar het instap pakket.
Dan zouden alle extra's eraf gaan,zoals spotify,hbo,gratis bellen en nog meer dingetjes.
Ik zou voor dat instap pakket dan 45 euro gaan betalen. (Premium zou na 6 maanden 80 euro worden)
In juli zou de 6 maanden voorbij zijn dus ik heb op 21 mei alvast gebeld en gezegd dat ik in juli naar de instap wilde.
Alles prima geregeld dus.
Nou ging ik met vakantie 26 juni,en wat bracht de postbode mij op die vrijdag? Een retour doos voor mijn interactieve tv ontvanger.
Ik heb meteen kpn gebeld en gevraagd wat de bedoeling was van die doos.
Ze konden mij vertellen dat ik het hele abonnement had opgezegd,en alleen nog een internet pakket had, en dat ik de ontvanger terug moest sturen.
Na veel gedoe kon ze de anulering stopzetten en ze vertelde me dat ik gewoon weer mijn pakket had wat ik wilde. (het instap pakket met interactieve tv)
Ze moesten alleen wel opnieuw de interactieve tv bestellen want omdat het al was opgezegd ging het signaal 15 juli uit de lucht.
Ze zei dat het signaal weer zou werken op 31 juli.
Ik zou dus 2 weken zonder tv zitten.
Vreselijk vervelend, maar ik was al blij dat het werd opgelost.
Op 31 juli had ik echter nog geen signaal.
Ik weer gebeld met Kpn.
En van wat ik toen hoorde viel mijn bek open.
Stoom kwam uit mijn oren.
Ik was echt letterlijk en figuurlijk witheet.

Het volgende was namelijk het geval: op mijn adres kon ik geen interactieve tv ontvangen.
Toen de kpn medewerker in Mei mijn premium abbo opgezegd had (ipv teruggezet) liep dat contact ten einde, en moest ik als nieuw klant interactieve tv bestellen.
In die periode heeft Kpn de limiet voor de benodigde internet snelheid voor interactieve tv verhoogd naar 5 mb.
Ik heb op mijn adres 4 mb.
Dus omdat mijn internet snelheid nu te laag ligt is het hele knopje voor interactieve tv uit hun systeem.
Ze wilden het wel weer aansluiten maar de computer gaf geen mogelijkheid daartoe.
Voor bestaande klanten is het geen probleem, die kunnen met 4 mb gewoon interactieve tv kijken, maar nieuwe klanten niet meer.
Als mijn abbo niet per ongeluk was opgezegd keek ik nu nog steeds interactieve tv.
Ik ben echt vreselijk kwaad.
De medewerker vond het ook vreselijk en vond het heel erg.
Ze hebben wel toegegeven dat ik niks fout gedaan heb een dat de schuld helemaal bij hun ligt.
Maar nu moet ik wel weer digitenne kijken,en ik was juist naar de Kpn gegaan vanwege de interactieve tv.
Geen idee wat ik met dit topic wil bereiken.
Ik ben vooral boos en wil de frustratie van me af schrijven.
Iemand dit al eens meegemaakt?
Ik heb echt super pech.
Stomme fout en samenloop van meerdere omstandigheden.