Nu twijfel ik of ik alleen ga, maar ik moet een kilometer of vijf fietsen en ik ben bang dat ik dan aan de bar zit van ' ehhh
', helemaal alleen. Zijn er hier mensen die wel eens alleen uitgaan en is dat leuk? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

', helemaal alleen. Zijn er hier mensen die wel eens alleen uitgaan en is dat leuk?
kan wel wat afleiding gebruiken
op die manier leer je vast snel anderen kennen

Unleash schreef:Haha, ik heb ook zin om uit te gaan. Maar alleen doe ik nooit. Ben wel altijd te porren voor een drankje of dansje in de kroeg
Of je moet doen als in films. Dan gaan mensen naar een kroegje en gaan ze tegenover de barman zitten en daar hele gesprekken mee houden. En dan zeggen ze altijd; another one please. En dan komen ze altijd bekenden tegen.
ging het in deze beschaafde wereld maar zo makkelijk
Unleash schreef:Hahahaha. Eigenlijk wil ik het wel eens proberen. En de barman staat altijd een glas af te drogen of met een theedoek over zn schouders.
Kijk ik te veel films en series, nee joh.
Anyhow, geen huisgenootje die je mee kan slepen?
En nee, iedereen is op vakantie en vriendinnen hebben geen zin of geen tijd 
Eva schreef:Ik wil wel met je mee hoor
Citaat:Je woont alleen een beetje ver weg haha.
Misschien over twee weken! Hhilde schreef:Suusie22 schreef:Gewoon gaanop die manier leer je vast snel anderen kennen
Ja, dat zeggen mijn vriendinnen ook. Maar ik ben alsnog bang dat ik de enige op de hele wereld ga zijn die daar sneu in haar eentje bij de bar zit