Parfumwebwinkel ervaring?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Parfumwebwinkel ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-15 16:34

Dag bokkers,

Sommige momenten van het leven heb je geld over. Geld wat opnieuw vrij gespendeerd kan worden.

Ik wil een nieuw geurtje. Geen Beyonce, Katy Perry of Mexx. Geen afgezaagde NOA of One Million. Na zware afwegingen tussen enkele duurdere en zwaardere parfums heb ik de keuze kunnen maken. Mijn collectie moet uitgebreid worden met Lancome La Vie. Alleen die prijzen doen me elke keer opnieuw laten schrikken.. 80 euro voor 50 ml. (65 voor 30 vind ik te veel en ik wil altijd 50 ml hebben. Ga nml geen geld betalen voor een flesje :D ) Na flink wat google werk kwam ik via Bol.com op de bovenstaande website. Maar nu bij mij de vraag: zijn deze parfums origineel? Heeft iemand ervaring met de webwinkel en hoe is de service?

Help :o

Zoe_97

Re: Parfumwebwinkel ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 16:37

je ka het toch gewoon via bol.com bestellen dan? dan be je ook nog eens door bol beschermd

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 16:37

Goede keuze!!
Verder geen ervaringen, maar als het via bol.com loopt zou ik het wel vertrouwen!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-15 16:38

Via bol.com is hij duurder. :D Vandaar haha

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 16:41

Ik bestel altijd via superparfum of parfumoutlet. Veel goedkoper en nooit problemen!

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 20:25

Ik bestel al jaren via fragrancex.com; ook nooit problemen gehad :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 20:31

Parfumoutlet is inderdaad een prima web shop.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 20:42

Goed om te weten! Ik probeer al jaren Hugo Boss Intense Woman te kopen, maar nergens in de winkels is dat parfum nog te verkrijgen. Ja, in sommige steden in Duitsland, maar daar kom ik niet :')

Bol.com heeft hem nu toevallig, maar erg duur idd :oo
Fijn om te lezen dat andere sites ook betrouwbaar zijn.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 20:46

Mijn vriend heeft wel eens een duurder luchtje gekocht via internet. Parfumsuper.nl maar het luchtje is helemaal niet zo sterk als het origineel.

Heel jammer, want het is wel een lekker luchtje.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-15 20:55

Ik durf t ook niet. Straks is t nep.

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 20:58

Ik heb net via Parfumoutlet.nl een old time favorite besteld. Escape van Calvin Klein, 100 ml voor 32,95... geen geld en in 4 werkdagen geleverd. :)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 21:14

"Mijn" luchtje, dat ik al honderd jaar draag, is bij Douglas en andere parfumzaken vaak niet te betalen (ook zo'n 80 Euro voor een flesje), maar bij Kruidvat hebben ze het een enkele keer voor een leuk bedrag in eens in het assortiment. Dan koop ik meteen twee flessen in, ha ha ha! Kan eventueel ook online.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 21:57

Ik heb ooit ook eens via een of andere goedkope(re) webwinkel een parfum gekocht. Had van dat parfum een tester gekregen en vond m zó lekker. Parfum besteld, binnen gekregen, helemaal blij opgedaan enn.. Jak. Er zit in dat parfum iets.. Wat niet matched bij mijn huid. Ik word gewoon helemaal naar als ik t ruik (helaas een vrij sterke geur/parfum ook).
De tester was heeerlijk, maar al op.. Ik dacht misschien spuit ik nu wel te veel op oid, vannalles geprobeerd maar bij mn laatste verhuizing de (bijna ongebruikte) fles in de prullenbak gekieperd.
Als ik nu in een douglas oid ben probeer ik het parfum nog wel eens maar inmiddels staat t hele geurtje me tegen.

Ik durf het in ieder geval niet meer aan, via internet bestellen. Ik koop alleen nog maar in een winkel en ik wil de fles die ik koop ter plekke uitproberen als dat even kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 22:05

Ik kijk tegenwoordig voor alle (dure!) parfum eerst bij de Kijkshop. Dat scheelt heel veel geld +:)+
Die jij wil TS staat voor 91 euro voor de 75ml.
En zo vaak dat ze nog extra kortingen hebben.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 22:36

Een vriendin van mij besteld hier wel eens, is wel echt. :)

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 23:22

Ik heb pas besteld bij http://www.parfumwebshop.nl , die hebben ook hele nette prijzen en een echte winkel wat toch vertrouwen geeft. Was ook super snel binnen.

Edit: zie nu dat dit dezelfde is. Heb toen met de PostNL staking ook gebeld om te vragen hoe het met de levertijd zat en werd super netjes te woord gestaan.