Na enige twijfel wil ik toch een topic openen om vragen voor advies.
Al 2 jaar werk ik op een klein paarden bedrijfje waar ik meerdere paarden heb gereden en zo nu en dan het ruimen van mest. De laatste tijd zijn de paarden verkocht en kom ik zo nu en dan alleen voor het mest ruimen van 4 grote paddocken waar ik meestal toch ruim 2/2,5 uur mee bezig ben. Toen ik daar aan het werk kwam was de afspraak €5,- in het uur 2 jaar later ben ik inmiddels 20 en krijg nog steeds €5,- in het uur want gewoon geweldig weinig is.
Afgelopen winter begon bij mij al de twijfel, het contact tussen mij en de eigenaar werd erg minder en werd vaak genegeerd via de app. De berichtjes waren gelezen maar geen reactie, uit eindelijk heb ik besloten om er geen aandacht meer aan te geven en paar maand later stuurde ze bericht om te komen om een paard voor te rijden was voor mij geen probleem ik kwam. Uiteindelijk vanaf Januari tot mei niks meer van ze gehoord weer een paar keer gewerkt en tot een week geleden niks gehoord. Maar sinds afgelopen zondag was het voor mij toch wel de druppel waardoor ik nu heel erg twijfel. Aangezien het zo slecht weer was en het de hele avond regende heb ik werk afgezegd omdat ik mij niet laat nat regenen en kwam zelf met een oplossing of de avond zelf nog na de buien en anders de dag er na maar beide werd niet gewaardeerd. Waarop de volgende dag gevraagd werd of ik die avond wilde werken maar had wat anders en nu weer het zelfde verhaal word weer genegeerd op het plannen van een andere dag.
Mijn twijfel is dus wel om hier weg te gaan, het zijn geweldige mensen maar ik irriteer mij hier vreselijk aan.
Zelf heb ik nog een ander baantje op een ijslander stal waar ik wekelijks kom en goed verdien. Het 2e baantje is mooi maar of het nodig is nu met dit gedoe?
Wat denken jullie en wat is jullie advies? Ik hoor het graag

dan moet je idd lekker bij die IJslander stal gaan staan. Zou wat zijn zeg, nee sorry je box is niet gemest en je paard staat nog buiten want XXX had geen zin en kwam wel als t gestopt met regenen was
Dus ook als het droog is en niet wanneer het met bakken naar beneden komt vallen. Het zijn ook geen pension paarden maar alleen eigen paarden, ik ga niet onderbetaalt werken in de stromende regen