Hallo,
Ik heb een vraag en ik kom er niet helemaal uit.
Ik heb een dienst besteld, en deze is niet geleverd. Het gaat om een aanvraag voor autotheorie door een website. Zij regelen voor jou een moment om je auto theorie te doen en je betaald hen via Ideal. De betaling is gedaan, maar er kwam geen mail voor mogelijke data van de theorie. Op internet bleek dat het oplichters zijn.
Ik heb binnen 14 dagen aangegeven dit te willen annuleren omdat ik geen bevestiging kreeg van de aanvraag bij het CBR. Echter zeggen zij dat er sprake is van een dienst op maat, en dat het daarom niet geannuleerd kan worden.
Echter heb ik het CBR gebeld en zij hebben geen aanvraag voor autotheorie staan op het bijbehorende sofi nummer. Dus er is geen persoonlijke aanvraag gedaan, dus geen dienst op maat.
Klopt het dat ik dus wel gewoon mijn geld terug kan krijgen omdat zij nog geen dienst op maat hebben geleverd?
En daarbij: ze zeggen op de site in de algemene voorwaarden dat bij annulering je de administratiekosten van 14,95 kwijt bent. Echter vind ik op internet, dat wanneer ik me beroep op het recht van retour zij mij ook de administatiekosten gewoon moeten terugbetalen.
Mogen de algemene voorwaarden op dit gebied afwijken van de wet? Of heb ik het mis mbt de wet?
Dit gaat niet over mij, maar in de 'ik'-vorm schrijven is makkelijker.