Ojee, daar gaat mijn pakketje..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Ojee, daar gaat mijn pakketje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 16:02

Ja hoor, je leest het goed.

Dit weekend een bestelling gedaan bij de EJ en dit wilde ik thuis laten bezorgen. Met de T&T code die je normaal altijd krijgt stond erbij dat ik het pakketje vandaag zou krijgen. Dus toevallig zag ik lekker op de bank toen ik de PostNL bus zag stoppen om mijn pakketje af te geven.

Dus zo vriendelijk als ik was liep ik naar buiten om het pakketje aan te nemen want ik zag hem al wat rommelen in zijn bus.(wij wonen achteraf dus hij stopt alleen maar voor ons huis).

Maar de bus rijd voor mijn ogen weg -O- . Dus ik dacht, ach die is vast het pakketje vergeten of hij staat achterin en brengt hem zo langs. Maar nu staat op de site dat het pakketje bezorgd is. Hoewel ik niks heb ontvangen.

En ik weet echt zeker dat de bus gestopt is maar niks afgegeven heeft.

Wat moet ik hier nu mee doen? Even afwachten of direct PostNL bellen? Overigens was dit al vanmiddag om half 2. Maar ik heb nu nog steeds niemand gezien en ik wil toch echt wel mijn pakketje hebben! :o

nienke555

Re: Ojee, daar gaat mijn pakketje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 16:04

Dat is vreemd... Als je zeker weet dat het niet bezorgt is zou ik even bellen!

Free2

Ik zou meteen PostNL bellen en verhaal halen.

Evelyne79

Heb ik ook ooit gehad. meteen postnl bellen
ze moeten tegenwoordig een foto van de voordeur maken als er niemand thuis is vertelde ze mij
en als het afgeleverd zou zijn moeten ze een handtekening digitaal hebben.
als je nou meteen belt kunnen ze de chauffeur vragen wat het probleem is

Druif_01

Ik zou even bellen, zeker omdat op de site staat dat je pakketje bezorgd is, maar dit niet zo blijkt te zijn.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 16:05

heeft de postbode het niet erngens neergezet?

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 16:06

Is het niet ergens neergelegd ofzo. Bij een brievenbus voor op je erf bijvoorbeeld?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 16:07

EmptyWords schreef:
heeft de postbode het niet erngens neergezet?

Dan ga ik zo bellen.

Nee normaal hebben we wel een plekje waar hij het neer kan zetten als we er niet zijn. Maar ik wilde hem dat stukje lopen even besparen. Maar nu is hij dus zonder iets af te geven weg gereden.

eef_doortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 16:08

Ik zou meteen ff bellen dan weet je wat er aan de hand is en kunnen ze misschien meteen het pakketje achterhalen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 16:19

Daarnet contact gehad en ze vonden het bij PostNL ook maar raar.

Als mijn pakketje niet binnen 5 dagen geleverd word moet ik contact opnemen met EJ.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 16:24

Ik zou daar niet mee wachten en vandaag al bellen. Beter te vroeg erbij dan te laat.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 16:26

Och laatst ook al zo'n bericht gelezen van iemand die iets kocht bij blokker (online) stond ook dat het afgeleverd was, maar niets ontvangen (ook geen niet thuis code of bericht dat t bij de buren lag e.d)

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 16:27

Meld het iig alvast bij EJ,staat het daar vast genoteerd.Vreemd hoor...

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 16:33

Inderdaad ik zou gelijk bellen naar EJ. Grote kans dat als je over 5 dagen pas op belt dat ze zeggen 'sorry mevrouw bij ons staat hij als afgeleverd en het is al 5 dagen geleden. wij kunnen niks voor u doen' gelijk melding maken.

Heeft de postbezorger jou niet gezien? Omdat je al naar buiten gelopen was? dan is het toch op zijn minst fatsoenlijk om even te melden waarom hij doorrijd terwijl hij een pakketje moet afleveren..

Basilicium

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 16:34

Opzich geen gek idee om ook de andere partij (EJ) in te lichten. Mijn nekharen gingen echter wel overeind staan bij het vernemen dat dát de enige echte tip/info was die PostNL je gaf, behalve dan dat je ook nog eens af mag wachten. PostNL is namelijk kampioen in van-kastje-naar-de-muur-sturen. Helaas is het echter zo dat jij als ontvanger heel weinig kan doen. De twee partijen die betrokken zijn bij de verzender, zijn de afzender en de bezorgdienst. Ik hoop voor je dat je bestelling snel terecht is.

Mag ik wel zeggen dat ik het opmerkelijk vind dat het wéér bedrijven als PostNL en EJ zijn die betrokken zijn bij een rare situatie als deze? Heb met beide afzonderlijk al veel maffe zaken meegemaakt en de combinatie van beide lijkt al helemaal desastreus.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 16:36

Zou ook even de POD opvragen (proof of delivery). Dan kan jij aan EJ ook aantonen dat jij in ieder geval niet voor het pakket getekend hebt!

Anders krijg je van EJ - mevrouw er is voor getekend en van PostNL - mevrouw pakket is afgeleverd.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 16:38

Even melden bij EJ, formeel zijn zij de klant en kunnen PostNL er op aanspreken.

Ik heb hetzelfde ooit gehad bij UPS, UPS wilde niets voor mij doen omdat ik geen opdrachtgever was, de winkel gebeld en die hebben het toen geregeld, diezelfde dag had ik mijn pakje nog in huis.
(bezorger had wat moeite met het vinden van mijn huis en heeft het toen bij een willekeurig ander huis afgeleverd, dit heeft hij weer moeten ophalen en bij mij afleveren. Hij heeft toen flink op zijn donder gehad van UPS omdat dat echt niet mag, hij had nl ook niet genoteerd welk huis hij het had afgeleverd, ik was al bij mijn buren geweest maar die hadden het ook niet)

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 16:42

heb t ook weleens meegemaakt.
laksheid van de chauffeur c.q. haast om thuis te komen.
voor de deur , ik zie m door t raam.
eer ik bij de deur was, reed ie alweer weg.
met netjes een briefje in de brievenbus-niet thuis.
hij had geeneens de moeite genomen aan te bellen (duer ligt wat vwerder weg als de bbrievenbus,
hij had gelijk t briefje erin gedaan..

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 16:49

Ken iemand die een nieuwe mobiel had bestelt. Maar niet gekregen. Ok niet paar dagen later. Maar er was wel getekent. Blijkt dat die chaufeur het gestolen heeft ( hij zat toen die tijd op die toer Toen het ontdekt werd reed diegene niet meer op toer.). Met vervalste handtekening