Het kan me niks meer schelen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

saffire

Het kan me niks meer schelen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-15 21:28

Een beetje een rare titel .
Kon even niks anders bedenken.

Ik ga hier nu mijn verhaal neerzetten,en voor mensen die mij persoonlijk kennen vel geen oordeel als je dit niet wist.

Ik heb een turbulente jeugd gehad en die even kort samengevat:
Ik ben gepest van mn 5de tot 9de jaar en dat was vrij erg tot het punt dat ik niet meer naar school durfde ,maar toch moest in mn eentje

In diezelfde tijd was er ook nog mijn moeder die mij sloeg ,juist als ik wilde praten over emoties .
Dus ik praten niet

Toen ik 11 jaar was werd het slaan erger,ik ging puberen dus wilde van alles maar mocht niks,was letterlijk afgeschermd van de wereld.

Ik ging naar het vmbo en dat werd de tijd van mn leven ,ik kon vluchten voor het slaan,vluchten voor mn moeder.
Ik kreeg een goede vriend die er achter kwam wat er thuis aan de hand was en daar kon ik terecht.
Zijn ouders waren schatten ,en er altijd voor mij .

Totdat het noodlot toesloeg mn beste vriend verongelukte voor school en mijn wereld storte in en ik was een wrak en een zombie....

En het werd erger ik ging bij de verkeerde jongen troost zoeken en die heeft mij uiteindelijk verkracht......

Ik ben dichtgeklapt,heb mn school daar uitgezete ,het was een hel voor 2 jaar

In de jaren daarna tot mn 21ste heb ik geleefd als een zombie, en ik kon niks kwijt thuis .

Ik ontmoette mn vriend ,en dat was geweldig iemand die van me hield
Maar toen moest ik gaan praten, en ik heb gevochten voor 5 jaar om maar niet naar mijn gevoel te hoeven kijken.

Uiteindelijk ben ik gebroken, en zwaar depressief geraakt en nu loop ik al 2 jaar bij het ggz en is het eind in zicht

Nu weet ik waarom ik deze titel heb neergezet, het kan me niks schelen wat bekende denken dit is mijn verhaal

Anoniem

Re: Het kan me niks meer schelen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 21:30

Respect voor jouw verhaal!
Zo duidelijk dat het ene leidt tot het andere...
Als je zegt dat het einde in zicht is, bedoel je dat dan positief of negatief. Ik hoop natuurlijk op het eerste. Mocht het tweede het geval zijn...

Je bent waanzinnig ver gekomen. Je hebt overleefd. Nu kan je leven. Je kan de wereld aan!

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 21:33

wat heftig :(:)

maar ook ontzettend knap en krachtig hoe je nu probeert er weer boven op te komen bij het GGZ :)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 21:34

Heftig meid!
Ik hoop ook inderdaad dat het einde in zicht positief bedoeld is.

Ben aan het twijfelen of ik je ken. Ik heb jarenlang op de camping in woudrichem gestaan.

saffire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-15 21:35

Lente schreef:
Respect voor jouw verhaal!
Zo duidelijk dat het ene leidt tot het andere...
Als je zegt dat het einde in zicht is, bedoel je dat dan positief of negatief. Ik hoop natuurlijk op het eerste. Mocht het tweede het geval zijn...

Je bent waanzinnig ver gekomen. Je hebt overleefd. Nu kan je leven. Je kan de wereld aan!

Het is postitief heb nu therapie die echt helpt

saffire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-15 21:37

Sure_lee schreef:
Heftig meid!
Ik hoop ook inderdaad dat het einde in zicht positief bedoeld is.

Ben aan het twijfelen of ik je ken. Ik heb jarenlang op de camping in woudrichem gestaan.

Woon nog maar 3 jaar echt woudrichem

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 21:37

Wat super dat je dit gewoon neerzet! Je hoeft je niet te schamen voor je verleden, dat is je overkomen. Onwijs goed dat de therapie nu voor jou zo goed werkt. Op naar een mooie toekomst :)

saffire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-15 21:43

Jep op naar de toekomst
Ik zal wel problemen met mezelf blijven hebben,door alles heb ik een emotieregulatiestoornis gekregen
En daar kom ik niet vanaf

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 00:28

saffire schreef:
Jep op naar de toekomst
Ik zal wel problemen met mezelf blijven hebben,door alles heb ik een emotieregulatiestoornis gekregen
En daar kom ik niet vanaf

Maar voor een emotieregulatiestoornis ziin wel heel veel goede therapieën :)* zoals VERS training, dialectische gedragstherapie, schematherapie, waardoor je jezelf leert begrijpen en met jezelf 'om' leert gaan, zodat je er minder last van hebt.

Knap dat je al zo ver bent gekomen +:)+

saffire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-15 12:38

Vers training heb ik succesvol afgerond,schematherapie heb ik nu