Helderziende a.g overleden dier.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wildgirl

Helderziende a.g overleden dier.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-15 11:27

Vorige week heb ik na een ziekteperiode helaas mijn poes in moeten laten slapen.
Ze is 9 jaar geworden.
Intens verdrietig, ik dacht dat mijn hart zou breken.
We hebben 9 jaar lief en leed gedeeld en ze was veel meer voor mij dan 'een huisdier'.

Vanaf de allereerste dag heb ik een hele diepe connectie met haar gehad; zo bijzonder dat het ook andere mensen die bij mij thuis kwamen opviel.
Ik kan het niet goed uitleggen maar soms kom je in je leven een dier tegen waarbij dit gebeurt; ik heb het eerder met een pony ook gehad(die overigens nog leeft).
Naast het gigantische verdriet wat inmiddels iets gezakt is(ik huil niet meer de hele dag door) heb ik een raar gevoel momenteel.
Kort door de bocht: Ik heb het gevoel dat ze me iets duidelijk wil maken.
Ik merk ook een enorme rust welke ik eerst toeschreef aan het wegvallen van de stress en de zorg omtrent haar maar dat is het niet, het gaat verder dan dat.

Nu ben ik redelijk nuchter, al heb ik zelf in het verleden wel eens wat ervaringen gehad met heldervoelendheid en helderziendheid.
Ik sta hier voor open, mits op een constructieve manier, het ''gezweefteef'' waarmee je vaak te maken krijgt binnen deze ''hoek'' wekt acuut een allergie bij me op.
Zijn er bokkers die ervaringen hiermee hebben, wellicht namen kunnen aandragen van betrouwbare media welke kunnen contacten met een overleden dier?
Begrijp me niet verkeerd, de keuze om haar te laten gaan is een weldoordachte keuze.
Ik heb er, hoe erg ik haar ook mis, geen spijt van; de situatie was uitzichtloos.
Echter, het gevoel dat ze niet voor niets is gestorven en dat ze me probeert te ''bereiken'' begint steeds sterker te worden; ik krijg zelf alleen de deur niet ver genoeg open.

Dank alvast!

Anoniem

Re: Helderziende a.g overleden dier.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 11:30

Moet je even op facebook opzoeken; horse spirit Ashni.
Ze doet naast paarden ook huisdieren.

Ik heb toen een lezing laten doen van mijn pony (ze leeft nog wel maar liep tegen problemen aan bij haar) en ben zeer enthousiast. Ik geloof ook in meer tussen hemel en aarde, maar zoals jij zegt dat gezweef hou ik niet van. En dat is zij niet.

Heel veel sterkte gewenst! :(:)

PeterBezemer

Re: Helderziende a.g overleden dier.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 15:28

Let er op dat je zelf niet de antwoorden geeft, want dan is het een cold-reading, en wordt je dus opgelicht...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 15:33

Kijk uit met wat je doet. Met één druk op de knop kon ik aan de hand van jouw berichten terug lezen dat je kat te hoge leverwaardes had. Snel achteruit ging, snelle ademhaling had, hartruis, etc etc. Een persoon die een beetje goed met google kan omgaan, zal binnen een paar minuten zoveel info over jullie kunnen terug vinden. Mensen zetten vaak meer over zichzelf op internet dan ze zich kunnen herinneren. Laat je aub bovenop je verdriet ook niet nog eens oplichten :(:)