Wat doe ik mis? Mijn iPhone 4S geeft aan dat hij vol zit. Nu heb ik al m'n foto's op de pc gezet en staan er nu +/- 20 op en een filmpje van een kleine 20 seconden. Verder heb ik als apps enkel Facebook en whatsapp. Weet iemand wat dit kan zijn? Ik heb zo vaak allemaal spelletjes etc op m'n telefoon hebben staan, maar dat kan nu niet eens meer. Echt kei irritant dit, heeft iemand de tip?
Ik heb sws de Facebook app deze week nog helemaal weg gegooid dus te veel zal daar niet zitten. De whatsapp gesprekken probeer ik ook zoveel mogelijk te verwijderen maar sommigen zijn te leuk om weg te gooien
Ik had dit probleem ook met mijn 5s. Het maakte niet uit hoeveel dingen ik verwijderde, ik kreeg steeds weer de melding dat mijn geheugen vol was Via itunes reservekopie gemaakt en toen m'n iphone volledig teruggezet naar fabrieksinstellingen, helemaal opnieuw geïnstalleerd (harde reset). Toen reservekopie teruggezet en het probleem was opgelost. Op google kun je evt meer informatie en stappenplannen vinden over het terugzetten naar fabrieksinstellingen.
Doe je elke keer je updates? Via je telefoon ipv itunes? DAt iig niet meer doen, want die update wordt opgeslagen op je tel ipv je computer, en kost meer geheugen!
Ik kan nu updaten naar 8.1.1.. Hier is alleen geen ruimte voor. Hoe kan ik een reserve kopie maken via Itunes? En waar slaat ie die bestanden dan op? Liefst zet ik hem inderdaad helemaal terug naar fabrieks, maar dan ben ik zoveel gesprekken/foto's kwijt!:(
Sluit hem aan op itunes. Daar kan je een reserve kopie maken en updaten zonder dat je daar extra ruimte voor nodig hebt. De laatste update is trouwens 8.4.
Oei dan loop ik dus zwaar achter! Kan het ook daar aan ligen dat ie zo vol zit? Hoeveel ruimte neemt een nieuwe update in? Of gooit ie de oude update dan gelijk weg?
De leuke gesprekken kan je toch een screenshot van maken en die weer op je computer zetten? Dan heb je ze wel nog en kan je alles verwijderen en heb je weer veel ruimte. (De standaard apps nemen ook al veel ruimte in maar ja die kan je niet verwijderen)
eilleen333
Geplaatst: 01-08-15 01:18
elizexbeau schreef:
Oei dan loop ik dus zwaar achter! Kan het ook daar aan ligen dat ie zo vol zit? Hoeveel ruimte neemt een nieuwe update in? Of gooit ie de oude update dan gelijk weg?
Hoeveel ruimte heeft ie nog vrij dan? En welke Apps nemen veel ruimte in beslag?
Alle foto's worden ook opgeslagen in whatsapp, weet niet of je dat al weet? Maar ik heb soms groepen waar dan bijv. 100 foto's in gedeeld zijn. Die moet je ook daar uit je media verwijderen. Dat scheelt misschien weer.
Leukste wa gesprekken kan je ook versturen via je email. Als je die dan naar jezelf verstuurd heb je ze altijd nog. Ik heb ooit eens 1 gesprek met iemand uitgeprint op die manier. Wat een boekwerk...