Foutmelding laptop, wat te doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Robin_Rikkie

Foutmelding laptop, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-15 18:16

Hoi!

Sinds februari dit jaar heb ik een nieuwe laptop, een Asus F552LDV-SX1082H. In het begin wat problemen gehad maar nu al een tijd tevreden! Helaas sinds vandaag heeft hij kuren en ik kan het probleem/oplossing niet vinden. Ik ben gewoon bezig (maakt niet uit met wat) en hij valt opeens uit en start dan opnieuw op.. Op het moment dat dit gebeurt ben ik niet met veel bezig etc, hij is ook gewoon uitgevallen terwijl ik 10 minuten even weg was..
De melding die er gegeven wordt:

Er is een probleem met de computer en deze moet opnieuw worden opgestart. Er worden foutgegevens verzameld. Hierna wordt de computer opnieuw opgestart.
Als u meer wilt weten, kunt u later online zoeken naar deze fout: CRITICAL_STRUCTURE_CORRUPTION

Uiteraard heb ik hier op gezocht maar ik kom er niet aan uit wat het probleem nu eigenlijk is en wat ik er aan kan doen.. Ik kom uit op voornamelijk engelse sites (logisch, want de melding is engels) en mijn engels is niet zo goed dat ik al die computer praat begrijp..

Ik hoop dat er hier iemand is die dit herkent en weet wat ik moet doen want ik kan zo eigenlijk niet veel doen omdat hij de hele tijd opnieuw opstart.. Deze melding heb ik vandaag al wel 7 keer gehad en 3 keer in anderhalf uur tijd..

Bedankt!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:01

Ik heb de foutmelding nooit gehad, ik werk ook niet met windows, maar wat ik zou proberen is systeemherstel, terugzetten naar een eerder punt.. Werkt dat niet, sla al je gegevens dan op een externe harde schijf op en gebruik je recovery cd. Werkt dat ook niet, dan is het waarschijnlijk de hardware, maar ik neem aan dat je daar garantie op hebt.

Robin_Rikkie

Re: Foutmelding laptop, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-15 21:41

Systeemherstel had ik nog niet geprobeerd dus hoop dat dat werkt! :)

Ik las dat het iets te maken had met windows 8.1 en dat de 'driver' dan geupdate moest worden maar geen idee hoe dat moet of iets..