voornemen: aankomen, wie heeft er tips?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Morrie

Berichten: 22344
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:44

Citaat:
6-7-8 juli zijn extra dagen waarbij aankomen snel gebeuren zal


mag ik voor deze 3 dagen narcose????? Schijnheilig

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 00:01

Hahahaha ... ik schrijf juli... ik bedoel januari (komt omdat sterrenbeeld kreeft in juli is). Narcose? ik heb een hongerdieet die dagen Knipoog

Oh en juist gaan sporten... ik ging cardio fitnessen en omdat ik meer energie ging verbranden maar daarvoor te weinig at, kwam ik juist aan Scheve mond
Juist door het stoppen met cardio hielp me af vallen Haha!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 09:47

ik heb gister even op voedingscentrum.nl gekeken (had ik reclame van gezien op tv) voor wat gezonde voedingstips. er stond zo'n bodymass meter op goh wat zit ik laag zeg dat is schrikken. moet 10 kg aankomen oeps dat is wel erg veel helpppppp.de hoeveelheden wat je minimaal op een dag qua brood en groente moet eten oeps die haal ik niet dus dat is alvast iets waar ik aan kan werken.
Ik heb een half jaar lang 3 x per week 2 uur fitness gedaan voor spieren en conditie maar viel alleen maar af en zag eruit als popeye. ik heb namelijk dunnen armpjes met bultjes als spierballen heel maf. van sporten schijn je meer honger te krijgen maar ik juist niet. ik kwam om 10 uur 's-avonds thuis en kon geen eten meer zien...