Ik verf bijna altijd mijn haar zelf en eigenlijk ben ik nooit tevreden, bij de kapper overigens ook nooit haha!
Maar het is gewoon altijd te donker! Ik draag chocolade bruine extensions en deze kleur wil ik dan ook gewoon in mijn haar krijgen zodat het matcht.
Ik heb redelijk lichtbruin haar nu van mijzelf, had de laatste tijd geen zin meer in kleuren, maar draag de extensions nu dan ook niet meer hierdoor.
Zelf verf ik altijd met Polly palette chocolade bruin. Maar het komt er meestal na een halfuur inwerken, gitzwart uit! Alles behalve mooi choco bruin. Dan moet ik het weer iedere dag wassen om de kleur eruit te krijgen. Laatste keer heb ik het 20min laten inwerken, maar heb het idee dat de kleur dan vlekkerig werd...
Bij mij wordt ook alle haarverf donkerder. Als ik "donkerblond" pak wordt het mooi lichtbruin. Als ik de kleur wil krijgen die jij op die foto laat zien zou ik denk ik lichtbruin pakken, maakt bij mij weinig uit welk merk ik gebruik. Wel laat ik zelf goudtinten altijd staan, mijn haar pakt heel veel warmte op uit haarverf
jessdaniels
Geplaatst: 26-07-15 09:42
Als je het altijd met Poly-Palette verft probeer je het toch gewoon een keer met een andere verf? Óf koop je een tint lichter óf laat je het niet zo lang zitten.
Als je weet dat het altijd te donker is koop je toch 1 tint lichter
parouscha
Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-15 09:47
Ja dat heb ik al eens gedaan. Had de laatste keer color ultimate mousse in licht chocolate bij de action. Maar die is er helaas alweer uit en niet meer te krijgen..
Kruidvat eigen merk al eens gehad, nou dat was diep zwart. Vreselijk!
parouscha
Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-15 09:48
Goof schreef:
Als je weet dat het altijd te donker is koop je toch 1 tint lichter
Ja maar dan kom je gelijk in een hele andere kleur, meestal met goudtinten en chocolade bruin heeft juist roodtinten