Paardrijden zonder les in Nijmegen, mogelijk??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mirashiba

Paardrijden zonder les in Nijmegen, mogelijk??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-15 19:14

Hallo!

Ik ga komend schooljaar studeren aan de HAN in Nijmegen en helaas komt mijn hobby in mijn woonplaats (verzorgpaard) dan op een laag pitje te staan aangezien in daar alleen op zondag ben.
Ik rijd al zolang als ik me kan herinneren en vind uren lang dresseren in de bak niet zo leuk waardoor ik manegelessen vaak ook minder leuk vind. Nu hoopte ik dat het mogelijk was om in Nijmegen een (paar?) keer per week een paard te kunnen berijden (in de bak of op buitenrit) zonder les, maar het is erg lastig te vinden op internet.. Ik bedoel dus niet een verzorgpaard of een paard leasen!

Hopelijk kan iemand mij helpen!
Groetjes Jolein.

0000

Re: Paardrijden zonder les in Nijmegen, mogelijk??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 19:19

Als je geen manegelessen, verzorgpaard of leasepaard wil snap ik eigenlijk niet wat je dan wel wil...Veel meer opties zijn er volgens mij niet? Of hoe zie jij dit voor je dan?

Mirashiba

Re: Paardrijden zonder les in Nijmegen, mogelijk??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-15 19:21

Hier hebben we een manege in de buurt waar je paarden voor bijv. een uurtje kan 'huren' en daarmee in de bak kan gaan rijden of in het bos. Dat bedoel ik, sorry voor de onduidelijkheid.

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 19:24

joleinn schreef:
Hier hebben we een manege in de buurt waar je paarden voor bijv. een uurtje kan 'huren' en daarmee in de bak kan gaan rijden of in het bos. Dat bedoel ik, sorry voor de onduidelijkheid.

Ah zo, wel manege dus alleen niet lessen. Ik denk dat daar wel mogelijkheden in zijn als je het gewoon duidelijk vraagt en als je ook daadwerkelijk de ervaring daarvoor hebt. Maar dat zal inderdaad niet op internet te vinden zijn, gewoon even een aantal manege's bellen misschien?

Misschien is het ook wel leuk om straks te kijken naar een studentenrijvereniging?