DHL Expres

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zeeuwsemeid

DHL Expres

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-15 18:31

Het leed dat DHL heet.. :(

Pakketje staat al 2 dagen op ''zending bij koerier voor aflevering'' bel je naar de DHL expres klantenservice die je vervolgens vertellen dat het door een 3e partij bezorgd zou worden en dat zij dus ook niet weten waar het is. Ze gaan een onderzoek starten zeiden ze.. maar ja, het pakketje was wel $72 wat voor mij dus enorm veel geld is.. Verzender van het pakket ondertussen ook een mailtje gedaan of zij wat kunnen/willen doen..

Is dit een gevalletje afwachten of kan ik iets tegen de DHL doen hierin?

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 19:26

Hier op t moment staat op internet bij de code dat m'n pakket langer onderweg is.... Hele dag thuis gebleven voor niks dus. twijfel of die vandaag nog wel komt..

Hoe is het bij jou afgelopen?

Ariannee

Re: DHL Expres

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 19:30

pff dhl wat een *** bedrijf zeg. pas meer dan 2 weken moeten wachten op mijn pakketje. Ze zijn 2x langs geweest alleen toen waren we net weg. En 1x heb ik een hele dag thuis gezeten om op me pakketje te wachten. wat denk je heeft die man gezegd dat ie is langsgeweest maar dat we niet thuis waren terwijl we de heledag zijn thuis geweest..

Delphi2

Re: DHL Expres

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 19:44

Een pakje wat ik naar een klant heb verzonden is een keer aangeboden, klant was niet thuis, en nu weer teruggezonden naar mij. Ik heb al een mail gestuurd naar DHL waarom het niet op een afhaalpunt is, maar nog geen reactie.

AmkeE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 19:54

Eén keer pakketje via DHL gedaan.. nooit weer!
Ik was een keer niet thuis en kon direct het pakketje uit Zwolle gaan halen... Waar wij dus een uur rijden vanaf wonen :')

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 19:54

DHL is ontzettend slecht met het verzenden van pakketten, de track and trace deugt van geen kant!
Ik ben op aanraden van de collega's van het magazijn overgestapt op GLS.
De service is veel beter en alle pakketten zijn verzekerd bij verzenden (wel een eigen risico van 50 euro)
Is ook niet veel duurder an DHL of PostNL.
Alleen eigen personeel bezorgt de pakketjes, dus geen ingehuurd personeel die met eigen auto bezorgd.