Petrichor schreef:Nanne schreef:Ik zie niet helemaal in wat je met dit topic wil bereiken?
Iedereen laten weten dat je vriend topsporter is?

Je kan zelf ook bedenken dat hij veel met z'n sport bezig is en dat op de eerste plaats zal komen. De vraag hoe anderen er mee omgaan is niet relevant.
Wat je jezelf moet afvragen is, wil jij een relatie met iemand die zijn sport/baan boven jou heeft staan en er niet altijd voor je zal kunnen zijn?
Ik snap niet helemaal wat jij met deze reactie wilt bereiken.
Voor mij vrijwel geen mensen op bokt die mij kennen, zowel dan weten ze dat ik samen ben met een topsporter dus so what?
Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe andere dames een relatie met een topsporter ervaren, lijkt mij opzich niet heel raar..
Citaat:
Ik bedoel niet gewoon een vriend die heel gemotiveerd en fanatiek is in zijn sport, maar echt topsporters. (EK, WK, Olympische spelen)
Ik denk dat dit zinnetje stoort. Als je een heel gemotiveerde en fanatieke sporter als vriend hebt maakt het niet uit of dat op basis van wedstrijden is of niet.
Als ik kijk naar mijn vader die niet onverdienstelijk (Paralympisch) topsporter was heb ik niet het idee dat mijn moeder tegen dingen aan liep, super trots was ze.