Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.. je zit tegen een leeftijd aan dat je toch straks wat voor jezelf gaat zoeken en waarschijnlijk niet naast een chineze cateraar

. Ben 1x binnen geweest omdat ik weer klaagde over het kabaal. Wauw, wat een vlees,, maar dat is echt niet alleen voor Eigen consumptie. Ook voor het restaurant, en dat mag niet..
Fu_Qi schreef:Generatie is heel belangrijk in China, ik begrijp het zelf nog niet heel goed ben namelijk geadopteerd.
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat een tolk kost, je kan eventueel een student zoeken die NE en MA (madarijns) kan.
Die doet het graag voor elk bedrag.
)
spatter schreef:Als ze bedrijfsmatig bezig zijn in een woonhuis zou je daarover een klacht kunnen indienen bij de gemeente, dat mag namelijk niet!
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat de kinderen geen nederlands kunnen, die moeten immers naar school en weten best wat normaal is.
Opa en oma okee, maar de rest zou gewoon aanspreekbaar moeten zijn maar houdt zich misschien voor de domme.
Het zijn intelligente mensen over het algemeen dus ze snappen best wat je bedoelt.
Je kunt ze ook eens uitnodigen bij jullie en de herrie laten horen, mischien snappen ze het dan beter.