Eigen Paarden Website

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cartje10

Eigen Paarden Website

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 09:24

Hoi bokt-leden
Ik heb een nieuwe website gemaakt: ponypaard.wordpress.com :D . Ik snap er alleen niks van |( . Als je ponypaard.wordpress.com/verzorging-van-een-paard/ intypet kom je op de pagina verzorging van een paard maar als je naar de gewone website gaat en je klikt op verzorging van een paard kom je er niet. Echt zo stom -:(- . Misschien kunnen jullie me helpen. Dat zou ik heel fijn vinden *\o/* .En ik zou het leuk vinden als je er is op kijkt. Ik wil alleen geen nare rea's hieronder, ook al snap ik wel dat jullie de website niet zo goed vinden... |(

Cartje10

Re: Eigen Paarden Website

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 11:33

Ik heb hem wat bijgewerkt. Best leuk, zo'n eigen website! +:)+

Cartje10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 21:17

op de berichten na mij wordt wel gereageerd, maar die van mij niet!!! Ik zoek echt nieuwe volgers voor likes en bezoekers!!!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 21:23

Ik vind dat je echt je best gedaan hebt. Heb gelijk weer wat nieuwe paardenrassen geleerd.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 10:49

VVDD--> HTT

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 10:58

Vergeet niet dat je veel foto's waarschijnlijk niet mag gebruiken op je website, daar staat een copyright op van de fotograaf.
Verder, leuke site! Hier en daar kan je hem nog wel wat aanvullen natuurlijk. Ik hoop trouwens ook dat je geen boze Fiordeneigenaren krijgt omdat je zei dat ze alleen maar ruig zijn :P veel Fjorden kunnen gewoon goed dressuur, en het knippen van de manen doet ook niet iedereen!

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 11:00

Die "wilde" fjord is niet wild hoor ;)
Wel goed je best gedaan ja.

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 11:06

Leuke website! Misschien kan je eens proberen om in plaats van een aparte foto pagina te gebruiken. Je de foto's bij het juiste onderdeel zet. Dus bijvoorbeeld de foto van de shetlander bij het tekstje van de shetlander. Zo ook met de fries, fjord,..

Misschien kan je net wat meer vertellen over die minder bekende rassen: Spiti en de Kustanajr
Daarmee kan je je dan wat onderscheiden van andere websites als je dat zou willen.

Bij de takken van de paardensport zijn er nog wel een paar belangrijke: endurace, je hebt ook nog de rensport, daar heb je dan nog vlakrennen, hindernisrennen, met sulky,...in. Zoek er anders maar eens wat over op, kan een leuke aanvulling zijn. Ik ken zelf niet zo heel veel van deze takken.

Denk wel aan copyright! Straks heb je pech en eist iemand geld voor zijn foto. En dat mag eigenlijk ook gewoon aangezien je de foto's nu 'gestolen' hebt.
Er zijn websites die hun foto's gratis ter beschikking stellen voor andere, daar kan je kijken of er wat bij zit wat je kan gebruiken. En anders eens op pad gaan met je camera om zelf foto's te maken.