Iemand verstand van Apple/iPhone?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Batlow

Iemand verstand van Apple/iPhone?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 00:08

Om schijnbare veiligheidsredenen is mijn account op mijn telefoon uitgeschakeld (wilde een app downloaden). Wanneer dit wordt vermeld staat er klik op reset om je account te resetten. (Na het invullen van het wachtwoord). Ik sta dan voor de keuze: annuleer of stel opnieuw in. Mijn wachtwoord heb ik nu al 3 keer veranderd maar werkt niet, ik zoek de keuze om het te resetten maar kan het niet vinden op mijn telefoon (iPhone 6). Heb ik hier mijn MacBook voor nodig? Heb nou net geen zin om dat ding te pakken :+

Welke genie kan mij helpen?

Vithou

Re: Iemand verstand van Apple/iPhone?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 00:10

Reset is bij mijn weten de homebutton (die ronde) en de aan/uitknop (of vergrendelknop) tegelijk indrukken en even ingedrukt houden!

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 00:10

Reset je dan niet de hele telefoon?

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 00:12

Ik zou het op dit moment niet weten, maar mocht niks werken, kan je altijd nog even met Apple bellen morgenochtend (ik bedoel over een aantal uur, oeps :o ). Die zijn altijd erg behulpzaam en weten vast een oplossing!

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 00:17

Ja ga ik doen! Er staat dat mijn account is uitgeschakeld maar hoe de f*****ck krijg ik hem dan ingeschakeld... Soms word ik wel een beetje hopeloos van Apple, zo ingewikkeld allemaal ;(

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 00:25

Mijn optie reset niet de hele telefoon, foto's contacten en alles blijft helemaal behouden!

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 00:28

Ik geloof dat dat wel een reset is, maar vooral om bij het vastlopen etc je tel opnieuw op te starten, heb ik geprobeerd maar werkt niet... Mijn account moet zo gezegd gereset worden maar neem aan dat niet alle gegevens op mijn Apple id dan weg zijn

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 00:29

Ik ga op mijn telefoon gewoon even uitloggen met mijn Apple id account en meld me weer aan, kijken of dat iets doet...

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 00:30

Ik heb wel geen 6, maar kijk eens onder instellingen bij Itunes en appstore

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 00:38

Ja daar was ik idd, ik kan daar uitloggen, verder heb ik geen opties. Als ik Apple id wil tonen moet ik het wachtwoord invullen en krijg ik weer hetzelfde te zien, dat account is uitgeschakeld... Durf niet precies uit te loggen op mijn telefoon, straks kom ik niet meer ingelogd :=