Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik weet hoe het voelt en als je wilt mag je ook zeker altijd je hart luchten, mijn PB-box staat open. Vorig jaar rond deze tijd had ik hetzelfde als jij. PeerAppel schreef:Beste TS, ten eerste heel veel sterkte.Ik weet hoe het voelt en als je wilt mag je ook zeker altijd je hart luchten, mijn PB-box staat open. Vorig jaar rond deze tijd had ik hetzelfde als jij.
Ik weet hoe zwaar het kiezen zal vallen, maar jij hoeft niet te kiezen. Jullie kunnen met z'n drieën ervoor kiezen om een ouderschapsplan op te stellen en dan kun je bij beide wonen op bepaalde dagen. Vanaf je 12e heb je hier zelf de keuze in.
Naar dat het nu ook zoveel spanning oplevert. Is er niet al de mogelijkheid dat een van je ouders tijdelijk ergens anders gaat wonen om de spanning te verminderen?
hwn schreef:Sterkte!
Ik vroeg me ook af: als je pa al zo lang depressief is, zou hij zich dan niet beter een tijdje laten opnemen? Kan soms wonderen doen. Ik ken een meisje dat daar zelf voor gekozen had gedurende een aantal weken, kreeg goede psychologische begeleiding en die kwam als herboren terug (had trauma door de zelfmoord van haar vader).