ik kom er net achter dat het washandje waar een koelelement inzit zit vastgevroren aan het rooster van de vriezer. Er ligt iets achter dat ik nodig heb. Maar hoe krijg ik dat kreng los zonder alles te ontdooien. Ik weet nu wel dat je die niet erin moet leggen als hij nog vochtig is. Had hem dit keer nat gemaakt om twee gemene brandwonden te koelen.Het rooster is een fijnmazig metalen rekje met vrij dunne staafjes. De ruimte boven het washandje is denk ik nog geen cm en hij zit op een plek zowel boven als onder vastgevroren. Water eropgooien werkt denk ik averechts, daarnaast kom er er niet achter. Stoomreiniger is aan het opwarmen maar mag niet de rest ontdooien en al helemaal niet wat erachter ligt.
Help
washandje draaide netjes mee waardoor ik een puntje te pakken kreeg. En hem eruit kon trekken.
Resultaat 3 dikke blaren op ring en middelvinger. Best pijnlijk trouwens, blaren drogen nu langzaam in.
Dat is de enige reden waarom ik door ben blijven lezen na de beginpost
. Vanwege een lactose probleem heb ik al jaren geen diepvries pizza op. en kwam er een tijdje geleden achter dat ik een turkse pizza wel mag hebben. Dit zijn dunne friemelige platte pannekoekjes met tomaten smurrie en stukjes "vlees". Die met zijn drieen in een doos zitten.en daar was precies dat washandje voor vastgevroren.
.