ik is snielig en Jermy nog veel meer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-01 22:38

Mijn lieve sjagerijn waar ik zaterdag de wedstrijd op moet rijden is kreupel. dus nu hoop ik dat ie voor vrijdag weer helemaal herstellende is. anders heb ik dus een groot probleem en heb ik geen knol om te rijden. dus dan kan ik kiezen of een ander of niet maarja wie dan we moeten er met zn tweetjes op en we hebben totaal verschillende smaak.

is dus al de 3e keer dat jermy me dit flikt. 2 jaar geleden ook al voor de apeldoornse alleen toen was hij weer net op tijd helemaal in orde. en vorig jaar op duindigt was ie dus 5 dagen van te voren hoefbevangen. en kon die niet mee (maar toen kon ik wel opd arby mee thanx to bert (ja hij leest hier mee dus moet afentoe wat aardigs neerzetten sta in de min))
nouja waarschijnlijk knapt hij snel weer op. dta hoop ik tenminste en anders ben ik wel toeschouwer.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 22:57

heeeeeeee das balen zeg. Ik ga iedere avond voor je duimen dat hijin orde komt.

Maare wel rijden hoor desnoods op een ander Haha! Ik wil je wel een zien rijden daar kom ik tenslotte voor Party!! .

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-01 08:27

ligt eraan welke andere. ik wil perse met mn kont op een tinker. maarja die gaan allemaal al mee. behalve tobie maarja das nou niet echt mijn favoriet.maarja als t niet anders kan dan kan t niet anders we zullen wel zien. ilse (andere meisje) zal toch ook wle mee beslissen over welk paard.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 11:15

he das echt balen hopen dat ie optijd toch mee kan en anders.. welke optie's heb je nog meer?

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-01 11:28

weet ik niet precies. er zijn natuurlijk genoeg ponies die mee gaan. maar we moeten er dan allebei op rijden. enja t is een schat van een kind en ze ridjt ook best leuk. alleen ze is nog jong dus sommige paarden zijn echt te sterk voor der. naja ik ga er gewoon vanuit dat jermy niet kreupel is en dan zien we wel wat we doen. we komen er wel uit. en ik ben er zaterdag sowieso

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 11:36

Tuurlijk ben je er ?? Want je komt op de foto Haha! .

Ene met paard hoor Party!! .