Het leed dat de Wehkamp heet!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Het leed dat de Wehkamp heet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-10 12:18

Hallo,

Op mijn zoektocht naar zwemkleding kwam ik bij de Wehkamp uit. Ze hadden mooie, betaalbare spullen. Ik blij en ik bestel!
Een dag later ontving ik een mailtje dat door een technische storing het artikel niet meer leverbaar is.
Nou een kleine tegenslag, maar ik vond al snel een ander artikel op de website en heb dit ook besteld.
Door een waardeloos betaalsysteem van de Wehkamp moet je dit vooraf betalen. Voor het eerste artikel moest ik 40 euro betalen en de tweede bestelling maar liefst 150 euro. Nou heb ik onderhand mijn tweede bestelling ontvangen, v.d 4 artikelen houd ik er eentje, en retour gezonden.
Maar nu heb ik een probleem. De eerste bestelling had ik al betaald, maar ik heb nog steeds geen geld terug ontvangen. Terwijl ik dit 15 juni al heb betaald!
Ik vraag me nu dus echt af hoe lang het wel niet gaat duren voordat ik mijn geld v.d tweede bestelling terug heb.
Terwijl ik dit typ zit ik al een minuut of 14 in de wacht bij de Wehkamp om te vragen wanneer ik mijn geld terug krijg.
Zijn er meer mensen die de Wehkamp vervloeken? Want ik weet wel hier bestel ik nooooooooit weer! :n

Oreo

Berichten: 2037
Geregistreerd: 26-02-06

Re: Het leed dat de Wehkamp heet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:20

Nee, integendeel.... Ik heb eigenlijk alleen hele goede ervaringen met ze. Waarom moest jij vooraf betalen dan? Kan toch ook per acceptgiro of zelfs in termijnen dacht ik?

Mizoan

Berichten: 7150
Geregistreerd: 04-08-06

Re: Het leed dat de Wehkamp heet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:21

Ik betaal altijd per acceptgirokaart bij Wehkamp, lekker makkelijk als je geen tijd hebt om de stad in te gaan, wat je niet leuk vind of niet goed past, retour en klaar :D

samloes
Berichten: 1201
Geregistreerd: 05-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:22

Ik heb ook alleen maar goede ervaring. Heb ook nooit vantevoren hoeven te betalen.

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:22

ik heb ook alleen maar goede ervaringen, ideaal, hoef zo die winkels niet meer in, en ze hebben onderhand mega veel keus.

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-10 12:23

Ik had alleen de mogelijkheid om te betalen met vooruitbetalen. Ik kon niet via acceptgiro betalen.
Volgens Wehkamp omdat ik een nieuwe klant ben en dan is dat niet mogelijk. Ook al zoiets vreemds.

Kimbers

Berichten: 5104
Geregistreerd: 04-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:23

Ik heb ook altijd alleen maar goede ervaringen met de wehkamp gehad. Per acceptgiro betalen was altijd mogelijk, die kreeg je dan gewoon met de kleding thuisgestuurd. Misschien dat dit ondertussen veranderd is..
Maar nee, nooi problemen gehad met de wehkamp.

MiSz_SaNdY

Berichten: 1940
Geregistreerd: 04-07-07
Woonplaats: Kootwijkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:24

je kunt inderdaad kiezen hoe je wilt betalen.
ik bestel ook regelmatig bij ze maar betaal ook alles vooraf ik hou niet van schulden en heb ze niet en wil ze ook niet nergens niet.
als ik jou was zou ik even bellen en je verhaal doen

dat klopt als je voor het eerst bestel moet je je gelijk betalen een stukje zekerheid voor de whekamp he

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Re: Het leed dat de Wehkamp heet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-10 12:25

Ik heb dus een poging gedaan om de klantenservice te bellen, maar na meer dan 20 minuten had ik nog niemand aan de telefoon!

Mizoan

Berichten: 7150
Geregistreerd: 04-08-06

Re: Het leed dat de Wehkamp heet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:26

Oho ik kan me voorstellen dat er nu stoom uit je oren komt....

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Re: Het leed dat de Wehkamp heet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-10 12:27

Ja, echt! Haha.
Ik heb nu een klachtenformulier ingevuld en krijg daar na 2 dagen bericht over.
Maar baal er wel van, ik wou dit nu even regelen, want ik ga zaterdag op vakantie. Maar heb geen zeeën van tijd om aan de telefoon te hangen.
+ het kost 0.20 cent per minuut!

Mintgroen

Berichten: 3529
Geregistreerd: 28-08-09
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:28

Ik heb 2 keer bij de Wehkamp besteld, maar inderdaad ook niks gekregen. Bij de tweede bestelling kreeg ik ook pas na 2 weken te horen dat het artikel niet leverbaar was. Ik had toen zelf een mail gestuurd...

Puera

Berichten: 8089
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:28

Nooit problemen gehad met leveringen.

Wel vind ik 't waardeloos dat je niet kunt betalen via acceptgiro én laten afleveren op een ander adres. Dat kan alleen als je vooruit betaald. Of je moet het telefonisch bestellen.

Prima, dan bellen... bel je naar een duur 0900-nummer. Telefoniste staat je keurig te woord... bestelling wordt doorgenomen... onderhand al een aantal minuten aan de lijn... wil ik een ander afleveradres opgeven... kan dat niet omdat er levertijd op zit! :(

En als je er wat van zegt krijg je als reactie: maar mevrouw, dat is toch niet mijn schuld. Nee, maar ik heb jou wel aan de lijn! :+

chocobroodje

Berichten: 15420
Geregistreerd: 31-12-08
Woonplaats: Beek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:29

Tsja heel vervelend maar wehkamp heeft echt een hele nette service! Tuurlijk gaat er wel eens wat fout maar dat is overal.

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Re: Het leed dat de Wehkamp heet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-10 12:35

Van die hele nette service heb ik dan alleen nog niets vernomen. :=

Ingmar_

Berichten: 6248
Geregistreerd: 16-09-07
Woonplaats: Rotterdam

Re: Het leed dat de Wehkamp heet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:37

Ik heb nog nooit problemen met Wehkamp gehad. :n

LynnDenise

Berichten: 6292
Geregistreerd: 04-02-04
Woonplaats: In de buurt van Rotjeknor.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:39

Ik had tzelfde probleem, maar toen ik net mijn telefoon wilde pakken om te vragen waar mijn geld bleef was het gestort.
Toevallig ook met zwemkleding, toevallig ook iets dat niet meer gestuurd kon worden en ik had er ook 1 retour en 1 gehouden.
Even wat geduld en je krijgt je centen gewoon terug, duurde bij mij een kleine maand.
Ik denk ook dat ze net als alle grote bedrijven, nog net even wat rente willen trekken van jouw centen.

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Re: Het leed dat de Wehkamp heet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-10 12:40

Dus je kreeg het wel binnen een maand weer terug?

Maaikee43

Berichten: 2266
Geregistreerd: 21-05-10
Woonplaats: Aan het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:41

Ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Ik bestel altijd daarzo en nooit problemen meegehad.

Wat rot voor je.
Heb je contact met ze opgenomen?

LynnDenise

Berichten: 6292
Geregistreerd: 04-02-04
Woonplaats: In de buurt van Rotjeknor.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:42

SdaphneS schreef:
Dus je kreeg het wel binnen een maand weer terug?

Ja, elke cent heb ik teruggekregen binnen een maand.

Dieuwke_
Berichten: 4543
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:43

Ik heb net m'n nieuwe bikini besteld. Helemaal geen problemen met Wehkamp, nooit gehad ook :n

Dorus

Berichten: 13210
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:47

Oreo schreef:
Nee, integendeel.... Ik heb eigenlijk alleen hele goede ervaringen met ze. Waarom moest jij vooraf betalen dan? Kan toch ook per acceptgiro of zelfs in termijnen dacht ik?

Dat kunnen alleen bestaande klanten. Nieuwe klanten moete vooraf betalen.

sambagirl

Berichten: 1381
Geregistreerd: 19-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:47

Ik ben echt Wehkamp fan!
Nooit problemen gehad, super service, houden zich aan de afspraken. 1x gehad dat een bestelling niet op tijd was door een technische storing, dat kan gebeuren, volgende dag had ik een waardebon van 7,50 in mijn e-mail box.

Mijn bed en crosstrainer er gekocht, werden zonder mokken/morren 2 trappen opgedragen (waar andere leveranciers dit nog wel een weigeren)

Bij het bestellen klik ik inderdaad acceptgiro aan en ik betaal dan alleen de goederen die ik heb afgenomen.

had 1x een vraag en die heb ik via de chat module gedaan, werd ook direct beantwoord... nee ik ben echt fan! Kan niets negatiefs zeggen over Wehkamp!

Maaikee43

Berichten: 2266
Geregistreerd: 21-05-10
Woonplaats: Aan het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:47

Ik heb mijn nieuwe topje daar net besteld.
Alles ging perfect! Oke , soms heb ikook een boze bui over Wehkamp, want dan is mijn nieuwe bikini ofzo niet leverbaar maar in mijn maat :(

Moska

Berichten: 3399
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:48

Heb je jezelf al aangemeld voor "mijn wehkamp" daar kun je namelijk precies je saldo e.d zien en ook kijken in hoeverre retourzendingen verwerkt zijn. Toevallig vorige week nog iets retour gezonden en daar kreeg ik deze week een mailtje van met de mededeling dat het verwerkt werd in mijn saldo.