Na 6 jaar relatie uit, hoe nu verder?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Re: Na 6 jaar relatie uit, hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 13:50

TS: wat heb je een prachtig shirt aan vandaag. ;)

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Na 6 jaar relatie uit, hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 13:56

Precies, zo moet het. ;) Toen mijn ex het uitmaakte liet ik acuut mijn haar afknippen (wat hij absoluut niet wilde, want dat lange haar was zo mooi).
Je komt er wel! Zij het met zo nu en dan een flink tranendal, maar dat geeft niet. Sterkte! :(:)

Hackie

Berichten: 4453
Geregistreerd: 12-11-04
Woonplaats: Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 13:57

Focussed schreef:
Ben iig blij om te horen dat ik niet de enige ben die zo is :')

Ik heb een t-shirt van Ralph Lauren, die vond hij afgrijselijk want er stonden teveel logo's op. Dus die droeg ik nooit.... En drie maal raden wat ik vandaag lekker ga dragen :D


Go Girl *\o/*

BigOne
Berichten: 38261
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 14:02

Hackie schreef:
Focussed schreef:
Ben iig blij om te horen dat ik niet de enige ben die zo is :')

Ik heb een t-shirt van Ralph Lauren, die vond hij afgrijselijk want er stonden teveel logo's op. Dus die droeg ik nooit.... En drie maal raden wat ik vandaag lekker ga dragen :D


Go Girl *\o/*

Inderdaad, lekker dragen en nooit meer je kledingkeuze, waar jij je goed in voelt af laten hangen van de smaak van een ander. Mijn man vind rokjes leuk, raad eens wat er niet in mijn kast te vinden is, juist ja en daar heeft hij geen moeite mee. Je moet aantrekken waar je je fijn in voelt zegt hij altijd. Ook dat is liefde, de ander gunnen wat haar/hem blij maakt. Ik zag laatst nog een prachtig veulen staan, helaas was mijn potje leeg door veel onkosten. Even over gepraat en ondanks dat ik nooit weer jonkies wilde toch gekocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 14:04

Focussed schreef:
Ben iig blij om te horen dat ik niet de enige ben die zo is :')

Ik heb een t-shirt van Ralph Lauren, die vond hij afgrijselijk want er stonden teveel logo's op. Dus die droeg ik nooit.... En drie maal raden wat ik vandaag lekker ga dragen :D


*\o/* Supergoede start! *\o/*
En weet je? Volgens mij staat het je GEWELDIG!

Paola33
Berichten: 289
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: zaandam

Re: Na 6 jaar relatie uit, hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 16:15

heb even getwijfeld om mijn verhaal weer neer te zetten, maar begin vorig jaar heeft mijn ex het na bijna 15 jaar waarvan 7,5 jaar samen hebben te gewoond, de knoop doorgehakt. Dit kwam voor mij als een schok terwijl ik het zelf een maand ervoor aangekaart had dat er wat moest veranderen. Ik was nog aan het vechten, iets wat hij totaal niet heeft gedaan. Ik heb 2 weken in zak en as gezeten, woonde in onze koopwoning met mijn katten, hij is weg gegaan. Daarna heb ik een knop om gezet en was het mij tijd, ben toen begonnen met afvallen. Bij toeval via een gezamenlijke vriendin iemand ontmoet waar ik een verschrikkelijk klik mee heb. Ze komen op de momenten dat je het niet verwacht. Ben daarna achter dingen gekomen van mijn ex wat mij alleen maar furieus maakte, ben uit eindelijk bedrogen door hem, terwijl hij mij daar van beschuldigde. Moet er ook bij zetten dat ik op dat moment werkeloos thuis zat. Niet de meest ideale situatie. Hij heeft mij uiteindelijk verschrikkelijk aan het lijntje gehouden. Nu anderhalf jaar verder woon ik samen en ben ik zwanger van mijn eerste kindje. Iedereen mag denken wat snel, maar heb mijn leeftijd helaas niet mee. Maar het voelt heel goed. Ik ben ook inmiddels verhuisd naar een andere regio. Nu heeft mijn huidige vriend daar een woning. Maar heb de afstand gewoon even nodig om alles te kunnen verwerken en een nieuw leven op te bouwen. En ja soms doet het nog pijn zeker omdat ik totaal op nieuw moest beginnen en hij het huis heeft behouden, wat nu te koop staat. Maar ook dat heeft zijn tijd gewoon even nodig.

SteffiiY

Berichten: 22540
Geregistreerd: 26-04-06

Re: Na 6 jaar relatie uit, hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 16:20

Komt wel goed schatje :(:)!

AaronYve

Berichten: 10504
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 16:24

Focussed schreef:
Ben iig blij om te horen dat ik niet de enige ben die zo is :')

Ik heb een t-shirt van Ralph Lauren, die vond hij afgrijselijk want er stonden teveel logo's op. Dus die droeg ik nooit.... En drie maal raden wat ik vandaag lekker ga dragen :D



hahaha top!
En dat verwijderen doen als het goed voelt hoor.
Ik had dat gevoel al vrij snel omdat ik er na een paar dagen huilen ook klaar mee was en gewoon verder wilde zonder steeds op mijn telefoon te kijken.

Sincere

Berichten: 578
Geregistreerd: 18-02-12

Re: Na 6 jaar relatie uit, hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 16:26

Heel veel sterkte! X

Set_Elkol
Berichten: 14849
Geregistreerd: 06-06-06

Re: Na 6 jaar relatie uit, hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 15:48

Zo herkenbaar van het kijken op Facebook en whatsapp, daar heb ik nog steeds last van. Het is een langdurig proces waar je doorheen moet.ik zie hier weinig mensen al spreken over angst dat hij een ander zou krijgen,dat was bij mij ook heel sterk aanwezig. De jaloezie en onzekerheid. Bang om altijd alleen over te blijven..

Odysseus

Berichten: 22473
Geregistreerd: 15-06-07

Re: Na 6 jaar relatie uit, hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-15 15:52

Nou ik hoef iig niet meer paranoide te kijken of hij online is op Whatsapp... Hij zit al op Tinder.

Ben gisteravond nog even langs geweest omdat ik het heel moeilijk af te sluiten vind op deze manier. Hij was heel duidelijk: er zit mogelijk een nieuwe start in, maar dan over een paar maanden en zeker niet nu. Hij wil nu gaan genieten van het vrijgezellen leven, veel uitgaan en seks hebben met veel verschillende meisjes. (Hij zei het zelf nog iets platter). Hij zat dus ook al weer op Tinder (gaf hij driect toe) want het lijkt hem leuk om een one night stand te hebben. Wat een stumper.

Er is nu wel veel meer rust in mijn hoofd gekomen nu ik dit weet. Bevestiging dat hij met andere meisjes praat.

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 15:53

Focussed schreef:
Nou ik hoef iig niet meer paranoide te kijken of hij online is op Whatsapp... Hij zit al op Tinder.

Ben gisteravond nog even langs geweest omdat ik het heel moeilijk af te sluiten vind op deze manier. Hij was heel duidelijk: er zit mogelijk een nieuwe start in, maar dan over een paar maanden en zeker niet nu. Hij wil nu gaan genieten van het vrijgezellen leven, veel uitgaan en seks hebben met veel verschillende meisjes. (Hij zei het zelf nog iets platter). Hij zat dus ook al weer op Tinder (gaf hij driect toe) want het lijkt hem leuk om een one night stand te hebben. Wat een stumper.

Er is nu wel veel meer rust in mijn hoofd gekomen nu ik dit weet. Bevestiging dat hij met andere meisjes praat.


Dusssss....
Nou dit maakt het wel wat makkelijker lijkt me om achter je te laten. Wat een asshole.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37244
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 15:54

-O- dat is niet bepaald fijn om te horen zeg. Even ingeruild worden voor je gevoel voor andere vrouwen. Zou voor jou een doorstart na een paar maanden uitrazen wel een optie zijn eigenlijk? Klnikt een beetje als puberteit inhalen.

kally
Berichten: 5246
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 15:54

Lijkt mij een mooie om het af te sluiten....en je leven een nieuwe wending te geven...

Kana

Berichten: 9056
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 15:55

Poeh dat hij dat zo verteld aan jou vind ik erg hard en gemeen. Dat hij dat van plan is is 1 maar dat zo plat mededelen met je ex in liefdesverdriet.. :n

Sterkte! Liefdesverdriet is echt enorm naar. Zoek afleiding en ga leuke dingen doen want het is zo enorm cliché maar waar; tijd heelt wonden!

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 15:55

Meid, wat een eikel. Iemand die zoiets zegt nadat hij zes jaar met je is geweest? Die keurde ik geen blik meer waardig. Dus hij wil even pauze met jou, lekker rond gaan met allerlei meisjes en dan miss wil die jouw weer? Kom op meid, jij bent zoveel meer waard!

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 15:58

Focussed schreef:
Hij was heel duidelijk: er zit mogelijk een nieuwe start in, maar dan over een paar maanden en zeker niet nu. Hij wil nu gaan genieten van het vrijgezellen leven, veel uitgaan en seks hebben met veel verschillende meisjes. (Hij zei het zelf nog iets platter). Hij zat dus ook al weer op Tinder (gaf hij driect toe) want het lijkt hem leuk om een one night stand te hebben. Wat een stumper.


:oo >;) -:(- :oo
Wat een zielig mannetje zeg (sorry :o )
NOOOOIT meer terug nemen hoor, jij verdient beter.
Wat een leeghoofd 8)7

Lente
Berichten: 27787
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 15:59

Over een paar maanden weer? Daaaag meneer!

Die is jou dus mooi niet waard he TS! Met recht een stumper!

Odysseus

Berichten: 22473
Geregistreerd: 15-06-07

Re: Na 6 jaar relatie uit, hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-15 16:00

Voel me vooral niets waard, alsof de afgelopen 6 jaar niets betekend hebben voor hem.... Bah. Ik had toch ergens gehoopt dat hij nog een beetje respect had en zelf ook rustig de tijd nam voor hij weer verder ging zoeken. Maar hij zit al de hele week op Tinder lekker te chatten. :r

Winged

Berichten: 33037
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Na 6 jaar relatie uit, hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 16:01

Wow.... Dat hij het doet a la... Maar dat zo ronduit in je gezicht zeggen. Wat een klootzak.

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 16:02

Jij bent veel meer waard dan dat, hij is hier de stumpert, niet jij! Laat hem lekker op Tinder zitten, beter dat je zoiets nu weet dan getrouwd met kinderen. Voel je vooral even rot, maar niet omdat jij niks waard bent, want hij is de slappe banketstaaf hier!

Kana

Berichten: 9056
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 16:02

Focussed schreef:
Voel me vooral niets waard, alsof de afgelopen 6 jaar niets betekend hebben voor hem.... Bah. Ik had toch ergens gehoopt dat hij nog een beetje respect had en zelf ook rustig de tijd nam voor hij weer verder ging zoeken. Maar hij zit al de hele week op Tinder lekker te chatten. :r

Je moet de verklaring voor zijn gedrag absoluut niet bij jezelf zoeken. Dan ligt bij hem en aan hem.

Jolien87

Berichten: 17423
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 16:03

Focussed schreef:
Voel me vooral niets waard, alsof de afgelopen 6 jaar niets betekend hebben voor hem.... Bah. Ik had toch ergens gehoopt dat hij nog een beetje respect had en zelf ook rustig de tijd nam voor hij weer verder ging zoeken. Maar hij zit al de hele week op Tinder lekker te chatten. :r


Vooral dit inderdaad maakt dat het lastig voor je zal zijn om de relatie achter je te laten. Dat hij nu zo bot tegen je is zegt natuurlijk nog het meest over hem, wat dat betreft ben je beter af zonder hem. Maar daar heb je nu denk ik weinig aan, het gevoel van verdriet en minderwaardigheid overheerst nu. :(:)

Mri

Berichten: 15309
Geregistreerd: 01-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 16:07

Focussed schreef:
Voel me vooral niets waard, alsof de afgelopen 6 jaar niets betekend hebben voor hem.... Bah. Ik had toch ergens gehoopt dat hij nog een beetje respect had en zelf ook rustig de tijd nam voor hij weer verder ging zoeken. Maar hij zit al de hele week op Tinder lekker te chatten. :r


Mijn Ex heeft dat ook aangegeven.
Toch is dat voor mannen moeilijker dan voor vrouwen. Mijn ex is het nog niet gelukt om een ONS te regelen voor zichzelf.

als vrouwen hebben wij dat toch een stuk makkelijker ;)

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Na 6 jaar relatie uit, hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 16:08

Wat een stumper.... Lieve Focussed, jij bent echt 1000x meer waard dan dat! :*