Ik ben "anders" en daar ben ik TROTS op!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
farahdiba46
Berichten: 1420
Geregistreerd: 01-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 14:24

MariekeB schreef:
Hahahahaha arme TS, een topic om eens te zeggen waar je trots op bent , mond uit in een topic over anders zijn of juist niet :)

daar heb je gelijk in ;)

vort maar dan: ik ben er trots op dat ik met mijn zieke, kapotte lijf nog elke dag alles bij elkaar raap om goed voor mijn liefdes (man, paarden, honden) te zorgen.

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 16:33

Ik denk dat iedereen anders is, het is maar goed dat we niet allemaal hetzelfde zijn.

saddledancer

Berichten: 1418
Geregistreerd: 27-08-14
Woonplaats: London, uk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 16:37

farahdiba46 schreef:
MariekeB schreef:
Hahahahaha arme TS, een topic om eens te zeggen waar je trots op bent , mond uit in een topic over anders zijn of juist niet :)

daar heb je gelijk in ;)

vort maar dan: ik ben er trots op dat ik met mijn zieke, kapotte lijf nog elke dag alles bij elkaar raap om goed voor mijn liefdes (man, paarden, honden) te zorgen.


nou, daar mag je zeker trots op zijn!! (maar ook goed voor jezelf zorgen he ;) )

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Ik ben "anders" en daar ben ik TROTS op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 17:42

Ik ben ook anders en er trots op! Ik heb een hekel aan standaarden, iedereen moet gewoon zichzelf zijn en daar trots op zijn!

Unique6

Berichten: 2267
Geregistreerd: 06-06-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 17:49

Ik ben trots, omdat ik ondanks alle nare omstandigheden en situaties thuis toch nog vrolijk kan zijn en graag mensen wil helpen. :)

UhNee
Berichten: 2393
Geregistreerd: 23-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 17:52

Geryon schreef:
Ik ben ook anders en er trots op! Ik heb een hekel aan standaarden, iedereen moet gewoon zichzelf zijn en daar trots op zijn!


Want je kan niet jezelf zijn als je 'standaard' bent? Wat is standaard voor jou?

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 17:57

UhNee schreef:
Geryon schreef:
Ik ben ook anders en er trots op! Ik heb een hekel aan standaarden, iedereen moet gewoon zichzelf zijn en daar trots op zijn!


Want je kan niet jezelf zijn als je 'standaard' bent? Wat is standaard voor jou?


Nee de standaarden waar zogenaamd aan voldoen moet worden omdat je anders niet mooi genoeg bent, of niet normaal genoeg oid. Prima als je daar toevallig aan voldoet, dat is juist de intentie van mijn post :') dat het gewoon al prima is.

amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 17:58

Ik ben iig mezelf, en pas niet in t hokje doorsnee vrouw.

Ik leef op mn gevoel, en heb eigen ideeën, heb mn eigen waarden en idealen, heb veel humor en lach altijd! En heb t hart op de tong....

Wat een ander daarvan denkt, maak ik me niet druk om..

Maar mijn ervaring is wel, dat vaak er wel negatief op gereageerd word, door nepwijven die alleen maar bezig zijn, met wat een ander van hun denkt. Nou die zet ik op standje negeren....daar besteed ik geen tijd aan....dat vind ik zonde van mijn energie...

Als ze me iets vragen, zeg ik vaak, wil je eerlijk antwoord, of een antwoord wat je graag wilt horen! :)

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 18:04

als vier pagina's met niet doorsnee mensen....nog even en ze worden normaal :+ (vanwege het aantal)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 18:25

Joscaa schreef:
Eerlijk? Ik irriteer me een beetje aan de mensen die zo hard roepen dat ze anders zijn. Want er willen zoveel mensen per definitie "anders" zijn en dat slaat helemaal nergens op. Je bent niet anders omdat je andere kleding draagt, omdat je per definitie niet met de mode mee wilt, omdat je andere muziek luisterd.

Ik erger me er zo aan. Waarom moet er altijd zo hard geroepen worden dat je "anders" bent en er trots op bent en je niet in een hokje geplaatst kan worden en blablabla.

Ja, ik schaamde me altijd er een beetje voor dat ik anders dan anders :7

Als in andere hobby's, andere humor, mijn hersenen werken ook net iets ander dan andere mensen volgens mij :') . En ik had er de rest van mijn leven een moord voor gedaan om normaal te zijn.

Inmiddels kan ik het wel accepteren, zie ik er ook wel de kwaliteiten van, al voel ik me altijd zo'n vreemde eend in de bijt. Echt niet zo leuk....

sneeuwpop

Berichten: 4404
Geregistreerd: 19-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 18:30

Nou idd. Waarom moet je zo duidelijk trots zijn op "het anders" zijn?
Niemand is hetzelfde!
Gewoon jezelf zijn is toch goed genoeg?
Volgens mij is het jezelf voor de gek houden dat je echt anders bent , maar wie ben ik ;-)

cobiie

Berichten: 7304
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Re: Ik ben "anders" en daar ben ik TROTS op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 18:42

Ik ben trots op mijzelf dat ik in ieder mens een individu zie. Dan zie je gelijk dat een ieder anders is maar toch raakvlakken met elkaar kunnen hebben.

Simoonzel

Berichten: 2200
Geregistreerd: 05-05-13
Woonplaats: Wageningen

Re: Ik ben "anders" en daar ben ik TROTS op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 18:52

Ik ben trots dat ik me niet zo druk maak over wat er wel en niet mainstream is. Als ik iets leuk vind dan is dat gewoon zo. En op dat ik geleerd heb dat je mensen niet zo snel moet beoordelen. Toen ik een pubertje was zag ik alles in groepen en hokjes. Maar als je de moeite neemt om mensen te leren kennen kom je erachter dat iedereen van andere dingen houdt, en zeer zelden doen ze dat "omdat het hip is". Iedereen is gewoon een mens, en op een eigen manier wel uniek.

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 19:28

sneeuwpop schreef:
Nou idd. Waarom moet je zo duidelijk trots zijn op "het anders" zijn?
Niemand is hetzelfde!
Gewoon jezelf zijn is toch goed genoeg?
Volgens mij is het jezelf voor de gek houden dat je echt anders bent , maar wie ben ik ;-)


Uh omdat je liever anders dan normaal bent? :+ het 'normaal' zijn op mijn leeftijd staat mij bijvoorbeeld niet aan. Ben dan ook heel blij en trots dat ik anders ben. :) oh en mijn moeder ook :')

ZoZenn

Berichten: 3161
Geregistreerd: 05-09-07

Re: Ik ben "anders" en daar ben ik TROTS op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 19:43

'anders' zijn is de nieuwe mainstream. De enige 'normale' mensen zijn nu volgens mij anders. Niet dat ik in 'anders' geloof, een mens blijft een mens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 20:02

Als je jezelf 'anders'vind, duw je jezelf (en anderen)ook in een hokje :+

kjoetie

Berichten: 7110
Geregistreerd: 12-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 20:36



:')

san4nie
Berichten: 3565
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Re: Ik ben "anders" en daar ben ik TROTS op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 20:52

Ik ben ook anders dan een deel van mijn familie..
Ik doe wat mij gelukkig maakt en trek me weinig van anderen aan. Wordt ook niet altijd gewaardeerd!

Kahawa
Berichten: 5344
Geregistreerd: 05-12-05

Re: Ik ben "anders" en daar ben ik TROTS op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 20:57

Ik ben een schaap en ik ben er trots op!

Qimm

Berichten: 15162
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Ik ben "anders" en daar ben ik TROTS op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 23:19

Hihi dat met auto's komt me bekend voor! In onze relatie ben ik de autoliefhebber en hobbysleutelaar. Had via de onderdelenlijn een aanvraag geplaatst, word ik gebeld door een onderdelenboer.
'hallo met [naam.]'
'hallo, ik ben op zoek naar meneer [naam]'
'oh waar gaat het over dan'
'over dat en dat onderdeel'
'dan moet u mij hebben'
[stilte]

:')

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: Ik ben "anders" en daar ben ik TROTS op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 23:24

super artikel. Ik ben trots op mezelf ondanks dat veel mij een dromer vinden en ook vaak vinden dat ik afwezig lijk :)

ikke

Berichten: 37547
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 08:48

geerke schreef:
als vier pagina's met niet doorsnee mensen....nog even en ze worden normaal :+ (vanwege het aantal)

_O- _O-

Ik ga wel met Sigrid mee: ik heb een voorkeur voor echt........

BWendyB
Berichten: 2233
Geregistreerd: 08-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 09:44

trots durf ik nog steeds niet te zeggen maar ik ben ook "anders"
Ik houd al sinds dat ik 14 was veel vocht vast in mijn voeten, enkels en onderbenen en dat is altijd dik.. Vroeger schaamde ik me ervoor maar nu loop ik gewoon in korte broeken, jurkjes, rokjes met slippers aan en heb er schijt aan :Y)

Lauratje_88

Berichten: 1738
Geregistreerd: 24-09-09
Woonplaats: Antwerpen, Belgïe

Re: Ik ben "anders" en daar ben ik TROTS op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 09:59

Voor mij doet het er niet toe of ik anders ben of een schaap. Ik doe mijn eigen zin en soms ben ik dan anders en soms een schaap.
Ik heb een neutrale kledingstijl en haardracht, heb geen piercings of tatoo's.
Mijn dromen en toekomstbeeld zijn blijkbaar weer wel apart. Ik vertel er daarom ook niet veel over omdat sommige mensen je dan ook anders gaan behandelen of ze lachen je nog net niet uit.
Wat ik wil later? Om eerlijk te zijn zou ik graag tegen mijn 30ste toch zeker zijn begonnen aan een studie biologie. Later zou ik graag schaapsherder worden of een schapenhouderij hebben in the middel of nowhere in Schotland.

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 10:01

Als je iets doet wat een andere vrouw niet vaak doet ben je niet anders, je hebt gewoon andere interesses.