Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Jij hebt me vanochtend een stukje minder zenuwachtig gemaakt.
Overigens was het inderdaad een rode draad, muziek waren liedjes uit de Bijbel, je moest zelf ook christelijke lessen geven, er werd een kerkdienst georganiseerd, maar die was niet verplicht. Veel plezier bij je opleiding, ik hoop dat jij je er mee thuis voelt dan ik
Hoor dat niet christenen ook af en toe een dagopening moeten houden, dan plukken ze gewoon een christelijk gedicht van internet en klaar. En hoor ook dat iedereen daar gewoon gerespecteerd wordt en dat er van alles rondloopt! Zou me dus niet te zenuwachtig maken
Selina schreef:Ik heb daar ook gestudeerd, heel even, CHE. Op de opleiding verpleegkunde zitten de meeste christenen om het zo maar even te zeggen. Ik ben door een aantal klasgenoten (deed een andere opleiding) de hel ingewenst, voelde me niet welkom tussen de christelijke mensen. Toen ik stopte met m'n opleiding heb ik dat ook aangegeven en de directrice is gelukkig wél ruimdenkendOverigens was het inderdaad een rode draad, muziek waren liedjes uit de Bijbel, je moest zelf ook christelijke lessen geven, er werd een kerkdienst georganiseerd, maar die was niet verplicht. Veel plezier bij je opleiding, ik hoop dat jij je er mee thuis voelt dan ik
Inderdaad voltijd. Is puur mijn ervaring, er zijn er natuurlijk duizenden. Ik koos die school omdat het tegenover m'n huis is haha.