Marktonderzoek hoofdstellen samenstellen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

corrina1994

Marktonderzoek hoofdstellen samenstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-15 13:36

Hoi bokkers!
Ik hoop dat dit hier goed staat, ik heb een kleine enquête gemaakt met 10 vragen over of er interesse is in het zelf online samenstellen van een hoofdstel.
Zelf zou ik dit namelijk erg handig vinden.
De enquête

Ik hoop dat jullie dit voor mij in willen vullen, alvast bedankt, ik kon geen dankwoord invoeren verder :')
Je mag hem ook hier invullen, ik zet de vragen even hier neer:

Marktonderzoek hoofdstel op maat
Koopt u uw hoofdstel het liefst:
- in de winkel
- anders, namelijk:

Welke maat heeft uw paard/pony:
- Shet
- Pony
- Cob
- Full
- Extra Full
- Geen van deze optie’s maar een combinati
- anders namelijk:

Heeft u vaak problemen met het passend krijgen van uw hoofdstel?
- soms
- regelmatig
- vaak
- nooit

Combineert u graag verschillende onderdelen van een hoofdstel om een leuke nieuwe combinatie te maken?
- Ja
- Nee
- anders, namelijk:

Combineert u wel eens verschillende onderdelen van een hoofdstel om een beter passend hoofdstel te maken?
- Ja
- Nee
- Soms
- Anders, namelijk:

Heeft u weleens riempjes voor een hoofdstel besteld in verschillende maten? Zo ja, waar
- Ja:
- Nee

Zou u graag deze mogelijkheid hebben?
- Ja
- Nee

Wat geeft u gemiddeld uit aan een hoofdstel?
tussen de 0 en 25 euro
tussen de 0 en 50 euro
tussen de 50 en 100 euro
Meer dan 100 euro

Als er een webwinkel zou zijn waar u verschillende riempjes van een hoofdstel in verschillende maten kon bestellen om zo een nieuw hoofdstel te verkrijgen, zou u daar dan gebruik van maken?
- Ja leuk
- misschien
- Nee ik zie niet in waarom

Het idee erachter is dat je een hoofdstel kan laten samenstellen voor als je paard die cob net te krap zit bij de neus maar bijvoorbeeld te groot is bij de front. Of als je een heel mooi hoofdstel ziet maar je de frontriem net niet mooi vind. Deze hoofdstellen krijg je dan compleet in elkaar gezet opgestuurd. (tenzij je alleen een neusriem of frontriem koopt bijvoorbeeld)

- Klinkt leuk
- klinkt handig
- Waarom zou je dat willen?
- Ik denk niet dat hier interesse in is.
- Ik zou er zelf niet in geïnteresseerd zijn maar anderen misschien wel.

zebra89

Re: Marktonderzoek hoofdstellen samenstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 13:43

Ik heb hem ingevuld maar als ik op volgende druk...issie weer leeg?

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 13:46

Huh, dat kan toch al?
Als het budget moet kun je alle onderdelen van Euroriding los kopen en als je wat te besteden hebt kun je alles naar wens bij bijvoorbeeld Döbert bestellen.

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-15 13:51

Ja hij heeft een extra pagina ingevoegd en dat krijg ik niet weg, maar als je dan weer op volgende drukt dan is het goed als het goed is...

En ja dat kan al, voor veel geld. Zoals inderdaad bij Döbert, en je kan vaak losse neusriemen kopen, gewoon simpele. En een hele hoop frontriemen enzo.

Maar ik vind dat dit ook gewoon voor een normale prijs moet kunnen. Ik denk namelijk dat dat gewoon rendabel is. Ik denk ook dat dit wel ergens moet kunnen, maar ik heb het nog niet gevonden.

Ik ben echt super blij met iedereen trouwens, erg bedankt voor het invullen *\o/*

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 13:54

Van Euroriding is ieder riempje in iedere kwaliteit los verkrijgbaar. Van Stübben en Kieffer zijn vaak ook de onderdelen los bestellen.
Je kunt dus alles precies op maat kopen.
Dat kan dus al.
Ik zet op die manier al 20 jaar zelf hoofdstellen naar eigen wens in elkaar of vervang dingen die stuk zijn.

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-15 13:58

Cool! Dat is goed om te weten, dan ga ik dat zelf ook een keer doen :)

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 13:59

Ik heb al bijna 10 jaar hetzelfde hoofdstel, af en toe wordt de frontriem vernieuwd en laatst een x de neusriem. En hij mag nog lang niet met pensioen. Bij mij is alles full, dus zou het combineren niet van belang zijn.

Kan me voorstellen dat dit handig is als je een paard hebt met een korter/langer/breder/smaller hoofd dan 'gemiddeld'.

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-15 14:19

Ja dat probleem heb ik dus, mijn paard heeft een heel breed front, een smal neusje en dan ook nog een vrij lang hoofd. Dus dat is dan lastig.

Verder zou ik ook 10 jaar met een hoofdstel doen, als ik zo lang hetzelfde paard rijd :P (wat wel de bedoeling is nu ik mijn eigen paard heb)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 14:27

HAR → STW

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 14:35

Bij de ruitersportzaak bij mij in de buurt kan je idd een hoofdstel samen stellen. Nog wel weinig optie's: veelal de zelfde kleur en dan bijv mexicaanse neusriem of gecombineerd, blinde sluiting bij bakstukken of met klipje etc. Vind het wel erg mooi, maar de onderdelen wel erg duur! Zo wordt een hoofdstel al gauw 100 euro. Borsttuigen kunnen trouwens ook samengesteld worden daar :) zo kun je kiezen uit verschillende kleuren elastiek etc.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 14:42

100 euro is niet duur voor een leer product.
Het feit dat het voor minder kan geeft eerder aan dat de consument geen bezwaar heeft met matige wegwerp kwaliteit van geperst leer.

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 15:17

Sorry optel foutje. De teugels waren al 40 euro, de neusriem rond de 30 of 40 ofzo. Kopstuk en bakstuk heb ik niet echt naar gekeken, maar komt eerder naar de 200

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-15 16:04

Sizzle schreef:
100 euro is niet duur voor een leer product.
Het feit dat het voor minder kan geeft eerder aan dat de consument geen bezwaar heeft met matige wegwerp kwaliteit van geperst leer.

Dit is natuurlijk helemaal waar. Maar uit mijn ervaring blijkt dat dit soms ook heel lang mee gaat. Maar goed leer is een stuk mooier.