Ik hoop dat dit hier goed staat, ik heb een kleine enquête gemaakt met 10 vragen over of er interesse is in het zelf online samenstellen van een hoofdstel.
Zelf zou ik dit namelijk erg handig vinden.
De enquête
Ik hoop dat jullie dit voor mij in willen vullen, alvast bedankt, ik kon geen dankwoord invoeren verder
Je mag hem ook hier invullen, ik zet de vragen even hier neer:
Marktonderzoek hoofdstel op maat
Koopt u uw hoofdstel het liefst:
- in de winkel
- anders, namelijk:
Welke maat heeft uw paard/pony:
- Shet
- Pony
- Cob
- Full
- Extra Full
- Geen van deze optie’s maar een combinati
- anders namelijk:
Heeft u vaak problemen met het passend krijgen van uw hoofdstel?
- soms
- regelmatig
- vaak
- nooit
Combineert u graag verschillende onderdelen van een hoofdstel om een leuke nieuwe combinatie te maken?
- Ja
- Nee
- anders, namelijk:
Combineert u wel eens verschillende onderdelen van een hoofdstel om een beter passend hoofdstel te maken?
- Ja
- Nee
- Soms
- Anders, namelijk:
Heeft u weleens riempjes voor een hoofdstel besteld in verschillende maten? Zo ja, waar
- Ja:
- Nee
Zou u graag deze mogelijkheid hebben?
- Ja
- Nee
Wat geeft u gemiddeld uit aan een hoofdstel?
tussen de 0 en 25 euro
tussen de 0 en 50 euro
tussen de 50 en 100 euro
Meer dan 100 euro
Als er een webwinkel zou zijn waar u verschillende riempjes van een hoofdstel in verschillende maten kon bestellen om zo een nieuw hoofdstel te verkrijgen, zou u daar dan gebruik van maken?
- Ja leuk
- misschien
- Nee ik zie niet in waarom
Het idee erachter is dat je een hoofdstel kan laten samenstellen voor als je paard die cob net te krap zit bij de neus maar bijvoorbeeld te groot is bij de front. Of als je een heel mooi hoofdstel ziet maar je de frontriem net niet mooi vind. Deze hoofdstellen krijg je dan compleet in elkaar gezet opgestuurd. (tenzij je alleen een neusriem of frontriem koopt bijvoorbeeld)
- Klinkt leuk
- klinkt handig
- Waarom zou je dat willen?
- Ik denk niet dat hier interesse in is.
- Ik zou er zelf niet in geïnteresseerd zijn maar anderen misschien wel.
(wat wel de bedoeling is nu ik mijn eigen paard heb)