eerst al reed ik op de snelweg, toen plots het vermogen even weg viel terwijl ik aan het inhalen was.
ik ben toen gelijk naar de rechter baan gereden, waar mn auto vervolgens weer normaal verder reed alsof er niks aan de hand was.
toen gewoon zonder problemen door gereden naar mn werk.
toen ik daar bijna was, brandde ineens mn accu lampje rood op het dashboard, evenals mn airbag lampje in het geel.
vervolgens ging mn radio meerdere keren aan en uit, ruiterwissers gingen snel en toen weer langzaam, maar auto liep en reed verder nog wel gewoon goed.
toen ik op mn werk kwam, parkeerde ik de auto en zette hem uit, maar vervolgens wou hij helemaal niet meer starten.
radio doet het nog wel gewoon, net als mijn electrische ramen etc, dus echt een accu probleem is het niet.
ik zat er zelf aan te denken dat het misschien mijn dynamo is die kapot is, maar na even speuren op google kom ik ook geregeld tegen dat het de multiriem kan zijn die kapot is.
mijn vader komt vanuit zn werk deze kant op om er naar te kijken (die is gelukkig heel handig met auto's in elkaar zetten en uit elkaar halen), maar toch ben ik wel benieuwd wat dit kan zijn?
iemand hier misschien een idee of een zelfde ervaring?

zit een mistlamp op die plek.