Sleutel koffer kwijt, wat nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Sleutel koffer kwijt, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 11:14

Heb ik weer -O-
Ik ben het sleuteltje (nouja, beide sleutels dus ook de reservesleutel...) van mijn Liv koffer kwijt. Geen idee waar dat kreng gebleven is, gezien ik over een maand op vakantie ga moet ik dat ding toch wel op slot kunnen doen...
Iemand enig idee wat ik ermee kan doen? Van Google word ik niet wijzer, dan kom ik alle mogelijke merken tegen maar niet van het merk Liv...

Alvast heel erg bedankt voor het lezen! Ik hoop dat hier iemand ook ervaring mee heeft gehad.

Sabbientje

Re: Sleutel koffer kwijt, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 11:15

Kun je hem wel gewoon sluiten zonder sleutel?

Want dan zou je zo'n kofferband met slot eromheen kunnen doen.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 11:15

Wat voor slotje is het? Misschien past er een haarspeld in?

OOH, het is niet op slot?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 11:19

Hij is inderdaad niet op slot gelukkig, ik zou alleen wel het liefst gewoon een sleutel in mijn slot willen hebben. Plan B was dus zo'n band, maar hoop eigenlijk dat er nog andere opties zijn.

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 11:24

Ga je vliegen? In veel gevallen mag de douane bij verdachte pakketjes gewoon je slot open breken, dus dan heb je eig niet zoveel aan een kofferslot... Het kan je natuurlijk wel een veiliger gevoel geven, maar dat kan een band ook

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 11:30

Is het een los slotje of is het geïntegreerd in koffer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 11:42

Mirriezz: dat weet ik! Het gaat me alleen niet perse om de reis maar voornamelijk om het verblijf. Dan is het fijn om nog wat dingen eventueel achter slot te kunnen leggen.

Mooncloe: het slot is geïntegreerd. Het is ook een koffer zonder rits helaas... Het werkt met 2 klikdingen die dicht moeten en daar kan het sleuteltje in.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 12:01

Als ze iets uit je koffer willen stelen, kunnen ze ook gewoon de hele koffer meenemen :D

Kun je niet even teruggaan naar de winkel waar je het hebt gekocht en vragen of ze sleutels hebben?

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 12:46

__Marloes schreef:
Mirriezz: dat weet ik! Het gaat me alleen niet perse om de reis maar voornamelijk om het verblijf. Dan is het fijn om nog wat dingen eventueel achter slot te kunnen leggen.

Mooncloe: het slot is geïntegreerd. Het is ook een koffer zonder rits helaas... Het werkt met 2 klikdingen die dicht moeten en daar kan het sleuteltje in.

Liv is merk van de V&D misschien kunnen ze daar wat voor je doen.