vreemde droom

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

vreemde droom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-15 14:55

Ik droom sowieso heel vreemd, altijd gedaan, maar dit blijf ik een heel vreemde droom vinden, vreemder als gewoonlijk.

Nog een hoop ging hier aan vooraf, mijn poes kwam er in voor, mijn ouders huis zus en zo, maar dat was gewoon standaard vreemd :+

Ik ging naar een supermarkt, weet even niet meer hoe en wat. Er lag sneeuw. Toen ik weer uit de supermarkt kwam en naar beneden liep kon ik niet zien wat de trap was en liep ik gewoon door. Ik liep dus in de sneeuw en schijnbaar was het zo een ontzettende laag sneeuw dat ik er door heen zakte en zeker 20 meter naar beneden viel door de sneeuw. ik zag een rechte tunnel boven mij die steeds langer werd en hield niet op. Ontzettend benauwend en ik probeerde om hulp te schreeuwen maar dat lukte niet. Toen werd het licht in mijn hoofd en werd ik wakker.

Als ik de betekenis van sneeuw in een droom opzoek zie ik veel verschillende situaties, maar niet 1 omschrijft wat er in deze droom is gebeurd, namelijk verdwijnen in de sneeuw! Iemand die enig idee heeft wat het kan betekenen?

Fearn

Re: vreemde droom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 15:13

Is dit serieus? Ik zou er niet te veel achter zoeken :')

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 15:14

Ik heb ook de meest random dromen, kan er altijd wel om lachen. :')
Voor de rest geloof ik niet zo in het feit dat dromen iets zouden kunnen betekenen.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 15:18

Ik droom echt suuuper vaak over mijn kat. Dat ik ergens heen ga met mijn kat op schoot. We hebben vijf katten maar die van mij is er altijd. En ik droom ook de laatste tijd vaker dat ik nog in ons oude huis woon in mijn oude slaapkamer, maar ik heb geen fijne ervaring van dat huis dus erg prettig vind ik het niet. Maar ik zoek er ook weinig achter verder, het is immers een droom. Maar ja, je onderbewuste zal vast ergens mee zitten waardoor je hulp zocht in je droom? Maar geen idee hoe of wat.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-15 15:31

IsaCalixa schreef:

No offence maar wat een denigrerende reactie. Ik ben absoluut geen zweverig type, maar ik weet wel dat dromen vaak te maken hebben met het verwerken van wat je hebt meegemaakt in je onderbewustzijn en bepaalde dingen dus echt iets kunnen betekenen.

Chimello, ja mijn kat komt vaak er in voor, meestal wandel ik er mee ofzo :') Maar dat zie ik als normaal. Bij deze droom gaat het echt om het gevoel wat ik kreeg, het leek alsof ik echt viel en echt flauw viel. Zo voelde het ook toen ik wakker werd. Dit heb ik zelf al jaren niet meer gehad. Vroeger had ik echt veel nachtmerries, maar dit heb ik hedendaags vrijwel nooit meer gelukkig. Daarom vond ik het zo raar dat een normale droom zo een abrupt en vreemd einde had... Het voelde gewoon echt alsof ik dood ging :+

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 15:34

lifaya schreef:
IsaCalixa schreef:

No offence maar wat een denigrerende reactie. Ik ben absoluut geen zweverig type, maar ik weet wel dat dromen vaak te maken hebben met het verwerken van wat je hebt meegemaakt in je onderbewustzijn en bepaalde dingen dus echt iets kunnen betekenen.

Tja, ik heb wel eens gedroomd over een ijsbeer op een oranje skippybal (nee, ik had niet gedronken of andere ongein genuttigd....), dat had echt weinig te maken met het verwerken van mijn ervaringen van die dag ervoor hoor....

Soms zijn dromen gewoon dromen en niks meer dan dat.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-15 15:36

Ik zeg ook niet dat dat altijd zo is goof :D Ik heb ook dat ik wel eens droom dat ik kan vliegen, dat ik in een paard verander of bij wijze van op een psychopathische tour door de stad ga :+ Maar dat zijn gewoon dromen die als een tang op een varken slaan en waar je niks achter zoekt. Ik heb altijd al heel levendig gedroomd. Maar het gevoel wat ik had bij dat "zakken door de sneeuw" is gewoon een gevoel (negatief gevoel) wat ik nog niet eerder heb gehad. Nogmaals, ben geen hippie, geen zwever, maar ik werd er gewoon naar van := en ik heb vaak genoeg dromen gehad waar ik in viel maar die lieten niet zo'n indruk achter als deze