Nog een hoop ging hier aan vooraf, mijn poes kwam er in voor, mijn ouders huis zus en zo, maar dat was gewoon standaard vreemd

Ik ging naar een supermarkt, weet even niet meer hoe en wat. Er lag sneeuw. Toen ik weer uit de supermarkt kwam en naar beneden liep kon ik niet zien wat de trap was en liep ik gewoon door. Ik liep dus in de sneeuw en schijnbaar was het zo een ontzettende laag sneeuw dat ik er door heen zakte en zeker 20 meter naar beneden viel door de sneeuw. ik zag een rechte tunnel boven mij die steeds langer werd en hield niet op. Ontzettend benauwend en ik probeerde om hulp te schreeuwen maar dat lukte niet. Toen werd het licht in mijn hoofd en werd ik wakker.
Als ik de betekenis van sneeuw in een droom opzoek zie ik veel verschillende situaties, maar niet 1 omschrijft wat er in deze droom is gebeurd, namelijk verdwijnen in de sneeuw! Iemand die enig idee heeft wat het kan betekenen?
Ik heb ook dat ik wel eens droom dat ik kan vliegen, dat ik in een paard verander of bij wijze van op een psychopathische tour door de stad ga
en ik heb vaak genoeg dromen gehad waar ik in viel maar die lieten niet zo'n indruk achter als deze