Ik zit al een tijdje met een ''luxe probleem'', ik zit te twijfelen tussen een laptop en een camera..
Al vanaf vorig jaar wil ik heel graag een nieuwe camera ( canon 700d ). Ik heb in principe een goeie camera , maar het filmen valt mij ongelooflijk tegen en ik wil graag verder in de fotografie dus een betere camera zal gewoon veel gunstiger zijn. Ook krijgt de camera wat kuren, want hij pakt het SD kaartje vaak niet goed en sommige standen werken niet goed meer.
Maar eigenlijk is mijn laptop ook zo goed als vervanging toe.. Hij heeft al paar keer een blauw met witte letters scherm gegeven en dat is het screen of death toch?

Ik ga nu het examen jaar in en dan zal een goed werkende laptop wel handig wezen, want heb een paar bepaalde programma's nodig voor volgend jaar.
Ook wil ik graag een abbo op netflix en dat is te zwaar voor mijn laptop die ik nu heb
Het geld groeit mij helaas niet op mijn rug dus zal echt moeten kiezen tussen een camera of een laptop..

Hopelijk kunnen jullie mij helpen in mijn keuze

Wat zouden jullie
kan je daarna gaan sparen voor een camera
Maar zou je de camera, of de laptop (of beide) misschien nog 2ehands over kunnen nemen van iemand? dan kan je ze misschien wel beide vervangen!
. Nu hangt het wel een beetje af van de richting die je op gaat natuurlijk maar ik ken toch een boel mensen die voor hun vervolgopleiding een laptop moesten kopen die aan bepaalde eisen voldeed
, hardstikke onhandig om dat in je examen jaar een laptop te kopen die je misschien maar 1 jaar kan gebruiken waarna je alweer een nieuwe moet kopen omdat hij bepaalde programma's niet kan draaien oid
. Als je kan uitwijken naar een andere computer in geval van nood en hij nog enigzins werkbaar is (misschien helpt alles opnieuw inrichten oid?) zou ik hem het jaar juist laten uitzingen. (of misschien een goedkoop netbookje oid kopen?)