Waar auto snel te verkopen? + taxatie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 23:36

Een normaal benzine verbruik ben ik al tevreden mee hoor, en een vriendin op afstand heb ik zelf voor gekozen. Daarnaast heb ik ook nog weekend OV en dat gebruik ik ook vaak. Maar het gaat mij meer erom dat ik een auto heb, die goedkoop is, maar zijn waarde ook zeker ten goede komt. Niet dat ik in een jaar zowat de hele wagen om heb moeten bouwen omdat alles rot en gammel is..

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 00:12

Als je goedkoper wilt rijden zou je ook iets op grijs kenteken kunnen overwegen. Mijn auto kost in de wegenbelasting 48 euro per kwartaal, dat is goed te doen. Dan rijd je alleen wel in een lomp grote bak rond en het verbruik is meestal niet zuinig, maar op diesel is dat goed te doen. Mijn auto is net door de APK, was niet veel aan, kan weer een jaartje vooruit. Ik rij voor schut, maar ik rij wel OK dan! Kan een hoop zooi mee, trailer kan er achter, ik vind het prima zo! Comfort laat alleen wel wat te wensen over, maar daar is het dan ook een Kia Frusty voor. Die achterbank mis ik niet, ben geen taxibedrijf Haha! Ik wil als ik het me kan veroorloven graag een andere auto, maar dat wordt waarschijnlijk weer een bus! En een klein drama om deze kwijt te raken vrees ik.... Nagelbijten / Gniffelen

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 08:05

Ja maar Syph. Je vergeet dat je een starter bent. Dan heb je nou eenmaal die pech. Jij kan vinden dat die auto het waard is maar of de rest dat ook vindt? Ik snap het heel goed want mijn BX, mijn eerste Troentje was mij wel 30.000 waard. En dat terwijl ie regelmatig stil stond:D

Margreet heeft gelijk. Ik rij een bus. 45 euro in de belasting per 3 maanden!!!!! Ok, je rijdt in een bak maar het is wel goedkoop. Op de brandstof rij ik ca 640 km. Is duurder maar alles kan er mee.

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 11:29

1150 euro is op zich geen gekke prijs, maar jammer genoeg zijn de kleine autootje tegenwoordig populairder...

Als je vergelijkt met deze site, zie je dat 't zo'n hoge prijs niet is: Autotrader

APK zou ik trouwens niet doen. Het kost je waarschijnlijk meer dat dat het je opbrengt. Als een auto gewoon goed is, heeft het niet echt een meerwaarde.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 15:06

Inderdaad, die clippers zijn misschien wat hoger van motorinhoud, maar ze komen allemaal uit hetzelfde jaar. En misschien zijn die nog niet zo onaangetast als wat ik nu heb (ik vind tenminste dat ik een hele nette auto heb nog). Maargoed ik laat het gewoon zo staan en zie wel wat er gebeurd.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 02:23

Heb de auto nu voor 999,- op marktplaats gezet en het topic omhoog laten halen. Lager ga ik echt niet. Maar ik had wel 2 reacties al in een dag vandaag... eentje niet serieus: boodt 350 euro, nou dat kan die vergeten. En een ander waarbij iemand wel serieus door aan het vragen is Lachen.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 14:36

Inmiddels heb ik al een aantal mails en telefoontjes gehad, en staat er nu een bod van 750 euro op marktplaats binnen 1 dag, gaat een stuk beter zo. Thnx voor de tips!