Ik zit in beetje in de knoop met mezelf en ik zou hier graag mijn verhaal
kwijt willen omdat ik niet echt vriendinnen heb waar ik bij terecht kan.
Mijn vriend en ik zijn over een maand een 10tal maanden samen.
Heel leuke jongen , heel lief en sociaal.
In het begin van de relatie was alles perfect.
We deden bijna alles samen en ook in bed ging het super.
Na een aantal maanden kreeg ik plots een vreemde vraag..
Hij vroeg of we een stapje verder gingen door eens met een ander koppel te vrijen.
Ik wist niet goed hoe daar op de reageren dus ik zei dat het beter was om dat niet te doen
aangezien ik tevreden ben op onze seks relatie.
Aan zijn reactie te zien vond hij het jammer en was hij teleurgesteld.
Ik heb gevraagd hoe hij daar bij kwam en uiteindelijk zat hij op een soort
website voor seks afspraakjes , dates e.d.
Ik heb onmiddelijk gevraagd om daar niet meer op te gaan omdat ik het op niets vond in trekken.
Oke zei hij , zal er niet meer op gaan.
Enkele maanden later was hij werken en ging ik op zijn laptop wat ik altijd van hem mocht.
Ik wil iets intikken en krijg plots opnieuw die websites met die seks afspraakjes.
Ik ging in z'n geschiedenis kijken en vond idderdaad opnieuw die site.
Ook zat hij nog op sexchats en op twoo (datings site).
Ik was zo kwaad en teleurgesteld dat ik hem er over heb aangesproken..
Hij wist niet goed wat zeggen , zei sorry enz en uiteindelijk hebben we het bijgelegd.
Nu een week terug zat ik opnieuw op zijn laptop en zag ik twoo opstaan met een lang
gesprek met een ander meisje. Daarin stond dat hij een vriendschap zocht en misschien wel meer.
Hij vroeg haar gsm nummer en blijkbaar begonnen ze te chatten.
Ik ben zo enorm kwaad en gefrustreerd. Toen ik hem dit zei was hij over z'n toeren
en wist weer niet wat te zeggen.
Uiteindelijk hebben we lang gepraat en heeft hij haar verwijderd. Hij wou het niet
uitmaken tussen ons en ik ook niet.
Eigenlijk verdien ik het niet. Hij mag tenslotte alles van mij.
Hij mag alleen op cafe , alleen naar het buitenland , alleen op stap en dan flikt hij mij zo iets?
Ik heb hem vergeven , opnieuw..
Toch heb ik een beetje spijt , we hebben lang gepraat maar ik weet nog steeds niet goed
hoe ik me moet gedragen.. Ik voel me sip , slecht en een beetje down.
Wat moet ik nu ?
En dit is dus al de derde keer dat hijzegt ermee te stoppen, geloof me meid waarschijnlijk gaat hij hier alsnog lekker mee door maar doet hij beter z'n best het te verbergen.