Ik ben zelf trouwe Apple fan (na nu hélemaal....) Helaas had mijn Macbook een dode pixel en zo pietluttig als ik ben, ergerde ik me hier helemaal dood aan. Maargoed ik had nog garantie dus naar de maker gebracht. Vandaar dat ik nu tijdelijk opgescheept zit met een Windows laptop. Maar nu:
Ik ga aankomend schooljaar een half jaar studeren in de Verenigde Staten. Ben nu bezig met de laatste dingetjes. Zo moest ik online het DS-160 formulier invullen. Ging allemaal goed. Nu moet ik de confirmation die je aan het eind krijgt uitprinten en meenemen naar het interview bij de ambassade. Wij hebben geen printer, maar er is een knop waarmee je de confirmation naar je emailadres kunt sturen, zodat je um later kunt uitprinten. Heb echt wel 10000x op die knop gedruk, vraagt dan ook netjes naar je emailadres, ook 10000x nagekeken of ik geen typfout heb gemaakt en klopte allemaal. Volgens mijn hotmail account had elke keer geen nieuw email bericht gekregen, ook niet als spam. Dus met emailadres van mijn vriend geprobeerd, een gmail account. Ook hij heeft geen mail binnen gekregen. Toen braken bij mij al een beetje de zweetdruppeltjes uit van hoe moet ik dat in vredesnaam gaan doen? Je kon een afdrukvoorbeeld bekijken en dacht sla ik die wel op. Maar toen:
INTERNET EXPLORER REAGEERT NIET
Inmiddels staat ie nu al minimaal een half uur op reageert niet en er is ook geen beweging in te komen.. Al via taakbeheer geprobeerd te activeren, maar niks werkt... Wie heeft de gouden truc voor mij om internet explorer weer aan de praat te krijgen zonder het af te sluiten? Het formulier moest elektronisch ondertekend worden, dus ik denk niet dat ze bij de ambassade akkoord gaan met dat ik het gewoon in Chrome nog een keer invul..

. En eerlijk is eerlijk: dit soort dingen nog nóóit met een Apple mee gemaakt. En zoals al duidelijk was, gebruik ik al geen jaren meer Windows, dus ook geen Internet Explorer. Hoe moet ik dan weten dat dat al tijden bekend is dat die niet goed functioneert?
(Haha dit klinkt nu echt als een verkooppraatje
Ik ken je frustratie, moest gisteren wat doen op de windows laptop van mijn vader en ik miste gelijk m'n vertrouwde macbook.