Pabo webshop

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

silvericathy

Pabo webshop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 21:51

Hallo,

Ik ben benieuwd naar ervaringen met de webshop van pabo de online shop voor exotisch kleding en sextoys

Ik had laatst iets besteld (jurkje en horloge) had een kortingsbon en deze artikelen leken me wel leuk. De gekregen artikelen zijn me goed bevallen.

Nu kreeg ik een mailtje dat ik bij mijn bestelling kans maakte op gratis sieraden twv 50 - 100- 250 euro. Aangezien ik nog een ander jurkje wilde bestellen en deze dan toch al zou betalen de code maar ingevuld, ik kreeg te zien dat ik voor 250euro aan sieraden krijg.
Jurkje dus besteld, ik verwacht het vrijdag te krijgen en anders volgende week.

Ben benieuwd naar wat voor een sieraden die volgens hun een waarde van €250 heeft gaan toesturen.

Nog meer mensen die gebruik hebben gemaakt van deze actie? Hoeveel was jouw code waard en wat heb je gekregen.

silvericathy

Re: Pabo webshop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 23:36

Helaas net erachter gekomen dat het om 13 waardecheques gaat die ik op een andere webshop kan uitgeven.... Echter maar een cheque per bestelling, waarbij ik ook nog een hoop verwerk-verzendkosten kwijt ben per bestelling... Uitgerekend zou ik dan rond de 75euro alleen al kwijt zijn aan verzendkosten wanneer ik alle cheques zou gebruiken die ik online kan inleveren, er zijn ook cheques bij waarvan het product persoonlijk bezorgd wordt. Vind dit erg teleurstellend van pabo

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 18:23

ED → LZP

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 18:45

Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat vaak ook zo. Ik heb verder geen ervaringen met deze winkel, maar snap dat je het jammer vindt.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 18:46

lol.. zo werkt het toch altijd :D
daar stink je nog 1 keer in waarschijnlijk en dan nooit weer..
als je het dan leest, ga je gelijk op zoek naar het addertje.

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 18:49

Ook geen ervaring met de Pabo, maar dit zijn toch écht van die handige verkoop praatjes waar dagelijks nog veel te veel mensen in trappen.
Je hebt gewoon te maken met je reinste misleiding.

Volgende keer gewoon kopen wat je leuk vind en klaar ís het.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 21:57

Ik heb laatst een dekbedovertrek gekocht bij de PABO en dat was gelijk mijn laatste aankoop daar. :)

Ik word volgespamd met e-mails, kreeg zelfs laatst een brief thuisgestuurd met reclame en ik vind het allesbehalve uitnodigend om er ooit nog eens een aankoop te doen. :)