Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wij huren een eengezinswoning van 125m2 voor 700 euro
Wij wonen in montfoort, net iets meer afgelegen van de snelweg. Maar woerden zou wel een optie kunnen zijn, dan zit je vlakbij de a12 en kan je ook binnendoor richting de a2 
Ik ben iig blij dat ik daar weg ben. Woon lekker goedkoop en heb rust en ruimte om me heen
ja de sociale huurwoningen waarbij er rustig 400 mensen op 1 huis reageren
Marjoleinn schreef:Ik werk in Utrecht (aan de A2) en zou dus graag in Utrecht een appartementje huren. Maar woow, wat is Utrecht duur!
.
Verder is Utrecht vrij prijzig .. Ik denk dat je je wensen het best heel ‘breed’ kan houden want anders gaat het lastig worden helaas.Sunrise19 schreef:edit: of je moet perse in utrecht zelf willen wonen, ik raad het af. Buiten het feit dat het gruwelijk duur is, weet je zeker dat je daar gelukkig word?Ik ben iig blij dat ik daar weg ben. Woon lekker goedkoop en heb rust en ruimte om me heen
Ideaal!
Dan fiets je ook zo Houten in en naar het CS
NOOOOOOOOIT van mijn leven meer!! In december met die leuke schietpartij was ik net de hond aan het uitlaten.. Reden ze gewoon even langs
NOOIT meer
Ik was daar op een huis aan het passen. Verder stond er elke dag politie voor de deur
veel studenten ook