4 jaar geleden kocht ik met mijn man een piepklein huisje met een grote tuin.
Grootse plannen liggen op tafel, de architect heeft zijn werk afgerond en wij beginnen volgend jaar met breken en bouwen en doen.
Er is echter 1 ruimte die nog vrij en ruw is.
De zolder.
Deze ruimte moet oooooit in de veeeeeerre toekomst onze slaapkamer gaan worden, maar nu twijfelen ik en manlief om gewoon op het eerste te blijven slapen en op de zolder een ontspanningsruimte te maken.
Een ruimte waar we gezellig op een bedbank een filmpje kunnen kijken met projector, yoga doen, boek lezen, waar manlief 'met de mannen' voetbal kan kijken etc etc.
Ik wil er nu een héél gezellige ruimte van maken, vooral voor mijn yoga, maar ik zit al vast met de kleur van de vloer

In juli zouden we hieraan gaan beginnen.
De zolder is eentje met schuine daken dus we gaan aan de zijkant van die inbouwkastjes maken voor opslagruimte en verder 2 extra ramen plaatsen.
Voor de rest moet ik nu gaan beslissen welke kleur ik op het plafond en de vloer wil, de rest komt later nog.
Wie van jullie heeft er zo'n ruimte waar je helemaal tot rust kan komen, die je zowel rust geeft als waar je lekker kan ontspannen.
De vloer zou bij voorkeur kliklaminaat zijn of een novylon-vloer.
Moet ik gaan voor donker of voor licht? Bruin of grijs? A of B?
Ik zoek me suf op internet, maar misschien heeft iemand van jullie nog wel meer warme ideetjes