welke CHI stijltang?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Avalon87

welke CHI stijltang?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-15 21:39

Hoi allemaal.

Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee. Ik ben al een tijdje opzoek naar een echt goede stijltang. na vele goede recensies ben ik uitgekomen op een stijltang van CHI.

Ik heb de verschillende stijltangen een beetje vergeleken, maar ik kan niet veel verschil ontdekken. Iemand hier ervaring mee? Welke CHI tang zou het beste zijn voor mijn haar? Ik heb sluik haar met een beetje slag erin.

Ook ben ik benieuwd welke haarproducten jullie gebruiken voordat jullie gaan stijlen.

Alvast bedankt!

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 21:45

Ik heb de pearl white, inmiddels al een dikke 6 jaar. Gebruik hem dagelijks en hij werkt nog steeds uitstekend. Volgens mij zit er qua platen niet veel verschil tussen de verschillende chi tangen, is het meer het kleurtje aan de buitenkant. Wel is de ene verstelbaar in temperatuur en de ander niet. Die van mij is dat niet, heb de optie nooit gemist.

Voor ik de tang in mijn haar zet gebruik ik altijd chi silk infusion, erg fijn spul en je doet er super lang mee.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 22:35

Op het subforum MWS hebben we een centraal topic voor alle vragen over haar/haarverf/haar styling: [MWS] [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Daar kun je ongetwijfeld terecht met je vraag en zitten veel gebruikers die je kunnen helpen. Omdat dit topic dus eigenlijk 'dubbel' is, plaats ik hier een slotje.