Hallo allemaal Weten jullie of het mogelijk is om de wekker in te stellen dat hij afgaat door middel van alleen de tril functie? Ik zoek me suf maar krijg het niet voor elkaar alleen met geluid of door middel dat hij oplicht zonder geluid of trilfunctie.
Lijkt me stug dat dit niet mogelijk is toch ?? Met mijn Samsung deed ik altijd de wekker op tril nooit geen problemen mee gehad
voor zover ik weet kan de wekker functie niet zonder geluid. je kan misschien wel een heel rustig muziekje kiezen en je geluid heel zacht? (geluid volume kan je namelijk wel instellen, en op volume 1 is hij wel heeeeel zachtjes)
Ja dat ga ik dus ook maar doen helaas Erg stom dat dat biet kan mijn vriend slaapt licht maar ik wek in de zorg dus dan heb ik Lieveren keer tril en geen geluid bij mijn Samsung was dat nooit een probleem..
Wat ik altijd doe is dat knop je aan de linkerkant omhoog zodat je geluid aangaat, dan op het onderste knopje aan de zijkant je belsignaal helemaal uitzetten. Als het goed is gaat je wekker dan ook niet af zonder geluid maar wel met trillen.
Mijn wekker trilt wel alleen, zonder geluid! maar hoe ik dat voor elkaar gekregen heb, geen idee.
Als je naar instellingen gaat, dan naar geluiden en dan 'trillen bij geluid uit' aanzet, werkt dat? Bij mijn wekker zelf heb ik namelijk wel gewoon geluid aan staan, maar als ik m'n telefoon op stil zet, gaat mijn iPhone alleen trillen als de wekker af gaat.